Regelmatig harde bromtoon bij Philips PSC 706

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 20:49
Ik heb een Philips Acoustic Edge, PSC 706 soundcard.
Tegenwoordig heb ik last van een bromtoon die zomaar ineens verschijnt...ben ik even op internet bezig ineens komt die bromtoon...wanneer ik dan een Mp3tje draai of een spel ga spelen klinkt het geluid heel zwakjes en zacht...pas na rebooten van de PC is die rottige bromtoon weer weg. En een tijdje terug had ik het ook en toen hoefde ik alleen maar even een Mp3tje te draaien en dan schoot
het geluid ineens weer terug naar normaal. echt belachelijk.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou dit even voorleggen aan de mensen van de Philips consumentenlijn, tel. 0900-8406. Het lijkt me nl. geen probleem wat met andere software is op te lossen. Eén van de weinige dingen die ja kan proberen is (als hij dat nog niet is) je pc aan te sluiten op een geaarde wandcontactdoos. Heb je het trouwens ook met andere speakers geprobeerd om die uit te sluiten? :)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 20:49
Nope, nog geen andere speakers geprobeerd. Ik heb zo'n sound setup setje van Cambridge Soundworks. Gelukkig komt dit niet vreselijk vaak voor, maar wanneer het voorkomt dan ook vrij veel (op een dag bijv) het is nu weer weg omdat ik re-restart heb.