mag ik mijn processor helemaal met alcohol schoonmaken (ook rondom core?)
want ik ga met heatsink wisselen.
want ik ga met heatsink wisselen.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
I browse with Vivaldi
Jup, da's gewone schoonmaak alcohol. Ik gok erop dat je daarvoor ook nog dik bent afgezet?ThE DarK SpiRiT schreef op 18 October 2003 @ 19:02:
Nadat er toch een topic open is hierover, heb ik nog een vraagie uit een ander topic waarop helaas mijn vraag nog niet is beantwoordt.
Ik ben dus ook opzoek naar goed schoonmaak spul, alleen ik kwam nog een oud flesje tegen met het volgende :
CD Reiniger PX 36
AudioMagnetics
Audiosystemen
Contents 1.5 FL.OZ. (45ml)
Inhoud: Isopropyl Alcohol
Overige supleties zijn niet schadelijk voor de gezondheid
Dat is het eigenlijk...
Mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik dit product gewoon gebruiken
Najah het flesje is al ff oud namelijk, dus ik weet de prijs niet meer was in iedergeval nog met die guldenscryforhelp schreef op 18 oktober 2003 @ 19:04:
[...]
Jup, da's gewone schoonmaak alcohol. Ik gok erop dat je daarvoor ook nog dik bent afgezet?normaal wordt dat spul in iets minder miniatuur flesjes verkocht....
I browse with Vivaldi
Volgens mij wel, dit werkt bij mij superdesuper:ThE DarK SpiRiT schreef op 18 oktober 2003 @ 19:02:
Nadat er toch een topic open is hierover, heb ik nog een vraagie uit een ander topic waarop helaas mijn vraag nog niet is beantwoordt.
Ik ben dus ook opzoek naar goed schoonmaak spul, alleen ik kwam nog een oud flesje tegen met het volgende :
CD Reiniger PX 36
AudioMagnetics
Audiosystemen
Contents 1.5 FL.OZ. (45ml)
Inhoud: Isopropyl Alcohol
Overige supleties zijn niet schadelijk voor de gezondheid
Dat is het eigenlijk...
Mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik dit product gewoon gebruiken
dikzak
[ Voor 8% gewijzigd door Tutti-frutti op 18-10-2003 19:11 ]
Omdat wasbenzine vet isTutti-frutti schreef op 18 October 2003 @ 19:11:
en waarom geen wasbenzine ?
Xfile in "Schoonmaken CPU / koeler"
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Verwijderd
Idd..ik heb de mijne wel es afgewassen met dreft en warm water.. Zat helemaal onder de vaseline van mn TEC namelijk. Werkte perfect!Twynn schreef op 18 oktober 2003 @ 19:32:
[...]
Omdat wasbenzine vet is
Probleem is dus dat er altijd een dun laagje achterblijft. Kun je overigens met water wel weer weghalen.. Water op een cpu kan namelijk ook geen kwaad.. Wel goed op laten drogen
wasbenzine is niet vet.Twynn schreef op 18 October 2003 @ 19:32:
[...]
Omdat wasbenzine vet is
Probleem is dus dat er altijd een dun laagje achterblijft. Kun je overigens met water wel weer weghalen.. Water op een cpu kan namelijk ook geen kwaad.. Wel goed op laten drogen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq