Toon posts:

[XBOX] vette party games?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben op zoek naar spellen voor de xbox die leuk zijn om met 3 a 4 personen te spelen, momenteel heb ik alleen nog maar kungfu chaos, wat overigens ongelooflijk lache is met meerdere spelers.

Ik heb de grote xbox topics 1 t/m 6 al doorgespit maar daar was niet zo heel veel hierover te vinden behalve misschien deze spellen:

Godzilla: Destroy all monsters
Mtv celb deathmatch
fuzion frenzy
sega soccer slam.

alvast bedankt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wom

Cell Damage !!

Heb hem nu een aantal dagen , en met meerdere personen kom je echt níet meer bij. Ik kan hem van harte aanraden, en je kunt hem nu voor een zacht prijsje kopen.

Afbeeldingslocatie: http://xbox.gamerweb.com/media/celdamage/cdtoon03.jpg

Het is net alsof je in een Warner Bros. tekenfilm zet. Plezier verzekerd !

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57

Wimo.

Shake and Bake!

Kung Fu Cha0s :)
Outlaw Volleyball
Rallisport challenge
Motogp 2
Burnout 2 !

[ Voor 67% gewijzigd door Wimo. op 18-10-2003 19:36 ]

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

- fifa 2003 / 4
- sega soccer slam
- nba jam (van midway)
- outlaw volleyball
- Project Gotham Racing
- NBA Street volume 2
- NHL 2k3 /4

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:54
Het zou wel leuk zijn als je je spellen ook enigzins beargumenteerd, simpel weg wat namen neer donderen heeft de topicstarter niet erg veel aan. ;)

There is no magic.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:01
Halo !! :D

ow ja en dan wel voergtuigen instellen en oneindig granaatjes, dan kan je super lol beleven ;)

[ Voor 82% gewijzigd door STIMPPYYY op 18-10-2003 21:42 ]

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:57

Wimo.

Shake and Bake!

The Will schreef op 18 October 2003 @ 21:22:
Het zou wel leuk zijn als je je spellen ook enigzins beargumenteerd, simpel weg wat namen neer donderen heeft de topicstarter niet erg veel aan. ;)
Outlaw Volleyball Leuk met z'n 4en
Rallisport challenge Leuk met z'n 4en
Motogp 2 Leuk met z'n 4en
Burnout 2 ! Leuk met z'n 4en

[ Voor 7% gewijzigd door Wimo. op 19-10-2003 13:46 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
En waarom is het leuk met zijn 4en? ;)

Anyway, ik heb op de spielerij console lan me uitstekend vermaakt met Kung Fu Chaos, een melige game waarin iedereen (4 spelers) een ninja speelt in een soort ninja film.
Je moet bijvoorbeeld vechten op een raft terwijl een dino achter je aan zit. De dino neemt ondertussen happen uit je raft, dus spring je op de hoofden van een stel kikkers om verder te vechten enzo :D
Ook heb je het level waarin je op een wiebelend torentje staat, en je een prinses moet overgooien naar een ander (7(8)7), en als je haar niet optijd opvangt val je dus met die prinses keihard naar beneden.

Aan het eind van elk level kan je een replay bekijken van je gevecht, waarin op special moves en andere grappige dingen wordt ingezoomd. Gegarandeerd dikke fun :)

edit:

Het prinses gooien:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/kungfuchaos/sim-kungfuchaos-0061.jpg

Gewoon vechten:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/kungfuchaos/sim-kungfuchaos-0060.jpg

Deze pics zijn wel allemaal closeups, normale heb je veel meer overzicht als je speelt.

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 19-10-2003 14:06 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wom

Alleen jammer dat de topicstart juist deze al kent ;)
Maar je hebt wel gelijk, is de ultieme party game met domme melige spelletejs en leuke omgevingen en humor. Jammergenoeg heeft Just Add Monsters al aangegeven dat er geen vervolg van de game komt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties,

Veel van de bovengenoemde spellen heb ik al eigenlijk:

Outlaw Volleyball
Motogp 2
Burnout 2 (kan je deze in multiplayer spelen? nog us een x goed kijken dan :S)
fifa 2003
NBA Street volume 2
NHL 2k4

En ik vind ze geen van allen echt boeiend eigenlijk, op kungfu chaos na dan (helaas dat er geen vervolg van komt). Maar volgens mij zijn er helemaal niet zo veel van die lachwekkende party games voor de xbox, of ligt dat aan mij? Op de gamecube heb je dat juist weer wel dacht ik of niet?
Pagina: 1