GF 2 cooler op FX5600 ?

Pagina: 1
Acties:

• technocow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 22:17
ik heb net een nieuwe Nvidia Geforce FX5600 waarvan het fannetje nu al begint te brommen :(
nou dacht ik vervangen die hap :)
maar waarmee :? ....... *kijk in kast .. AH een oude kapotte Geforce 2 mx 440
ff kijken of ik de coolers kan omwisselen.. Ja dat past

maar nu is de vraag of die gf2 cooler wel genoeg kan coolen op de FX5600 ??

het is zo'n gf2 cooler:

Afbeeldingslocatie: http://www.in4.pl/recenzje/gf2pro_ultra/GeForce2ProM.jpg

PS: garantie is geen optie omdat ik hem dan weer 3 weken kwijt ben en daar heb ik geen zin in ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah.. ik _denk_ het wel.. kijk anders eens watvoor fan er op de FX zit en welke op de MX zit, zie je gelijk of ze van vergelijkbare sterkte zijn :)

• technocow
Pollewob schreef op 18 October 2003 @ 18:26:
Mjah.. ik _denk_ het wel.. kijk anders eens watvoor fan er op de FX zit en welke op de MX zit, zie je gelijk of ze van vergelijkbare sterkte zijn :)
de fannetjes blazen even hard maar de koelblokken zijn anders dus ik weet niet of de warmte afgeving even goed is..
maar goed dan probeer ik het wel gewoon :)

overzetten met wat pasta en dan maar hopen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan je niet alleen fannetje overzetten?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
als ie gaat brommen gewoon een nieuwe vragen? :?
Als het binnen 7 dagen is moet hij gewoon omgeruid worden, en dan nog... een beetje winkel...........

[ Voor 52% gewijzigd door Gehaktbal op 18-10-2003 18:35 ]

Verwijderd

Gehaktbal schreef op 18 oktober 2003 @ 18:35:
als ie gaat brommen gewoon een nieuwe vragen? :?
Als het binnen 7 dagen is moet hij gewoon omgeruid worden, en dan nog... een beetje winkel...........
Hier ben ik het dus mee eens , gewoon even winkel opbellen of ff langsgaan en vragen wat hiervan de bedoeling is. En die 3 weken is dan maar jammer , ik zou er niet aan gaan klote als er nog garantie op zit.
Wat je wel kan doen is een 80 mm eronder hangen zonder iets aan je kaart te vervangen of door computer tot hij het niet meer doet :o

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:43 ]

• technocow
ik heb het complete heatsink+fan gebeuren overgezet en hij blijft aardig cool :)
maar iig bedankt

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:34

Thandor

SilverStreak

Goede tip : Koeler eraf en heatsink laten zitten, daarna een case fan eronder hangen.
Goede koeling en lekker stil :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Geforce 2 4 mx 440
:>
Een gf2mx400 cooler is een blokje van 4x4 cm (evengroot als dat fannetje) :P

Verwijderd

ja kan wel aangezien die kaarten bijna identiek zijn (kwa prestaties) fx dikke flop

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 12:53:
ja kan wel aangezien die kaarten bijna identiek zijn (kwa prestaties) fx dikke flop
Een FX 5600 en MX 440 even snel? :z

Verwijderd

ik ken iemand met die kaart xp 2600 haalde die 7000 ik haalde met mn xp 2000 en met de 440 haalde ik 5500.. slaap zacht

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 13:29:
ik ken iemand met die kaart xp 2600 haalde die 7000 ik haalde met mn xp 2000 en met de 440 haalde ik 5500.. slaap zacht
tot er 3dmark2003 gedraaid werd... wel bij de les blijven ;)
Fx5600 is gewoon sneller als een mx 440. hoe je het ook draait of keert....
Prestaties van de 440 zullen meer richting een fx5200 gaan...

[ Voor 9% gewijzigd door Gehaktbal op 19-10-2003 13:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 13:29:
Je vertelt niets over de preciese specs. Je vertelt niets over het test programma. Je vertelt niets over de instellingen en tweaks. Hier kunnen we toch niks mee? En een verschil van 1500 punten noem je ook nog bijna identiek nadat je één benchmark hebt gedraaid. Met doelloos gelul kom je er niet.

Verwijderd

damnn, 3dmark 2001 natuurlijk niks overclocked of die onzin, default benchmank. maar de prestaties van die fx zijn niet veel hoger dus ik denk wel dat die koeler erop kan

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hoe kun je aan een 3dmark score zien of een cooler op een kaart kan??/ je kan beter na de temps kijken, als het jou niet uitmaakt dat je een andere cooler opzet en hem niet terug wil sturen na de winkel moet jij dat weten, maar mij lijkt het vestandiger gff terug te gaan naar de winkel waar je hem kocht.

@humpy nogwa, wat is dat nou voor doelloos gelul, je kijkt toch niet naar een 3dmark score of een koeler op een kaart kan ? niet echt logisch mja

[ Voor 20% gewijzigd door darkdesign op 19-10-2003 19:33 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 12:53:
Lekkere zinvolle reply :/
overigens ook helemaal niet onderbouwd. Als je ze nu alleen al in 1 systeem had geprobeerd.

@ TS ik zou iig contact opnemen met m'n leverancier, voordat je dadelijk iets doet waar je nu nog de gevolgend niet kan overzien. Misschien kunnen ze hem wel omruilen voor een andere en deze terugsturen naar de leverancier en dan duurt het echt geen 3 weken ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1