Toon posts:

PDF in gedeelten opslaan simpel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me toch te doen om een groot pdf bestand van 129 pagina's op te slaan in gedeelten? Bijvoorbeeld pagina 1 gaat over computers en dat opslaan, zodat je pagina 2 bijvoorbeeld apart kan opslaan omdat die over wat anders gaat. Dit is voor publicatie op een website.

Met welk programma kan je dat?
Ik heb al veel gezocht maar nog niet echt wat gevonden wat dat simpel kan.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zie het probleem niet :? De meeste PDF writers zoals Acrobat van Adobe worden toch geinstalleerd als virtuele printers? Je kan bij het printen toch gewoon aangeven welke pagina's je wil printen? (dus in je PDF bestand gaan komen)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Adobe Acrobat doet dat perfect, maar is niet bepaald gratis. Anders idd print to PDF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Printen kan ik ook wel, maar ik snap niet hoe je een pagina uit een pdf kan opslaan als een nieuwe pdf.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Via een virtuele printer kan je zeggen print pagina 1 tot 2 of 1 tot 12 of 12 tot 13 etc etc (print pages)

E-Developing

Verwijderd

Ik kwam gister dit toevallig tegen: http://www.scansoft.nl/pdfconverter/ heb alleen geen idee of het goed werkt aangezien ik er nog geen versie van heb :P

Misschien niet helemaal wat je zoekt maar je hebt het dan iig in Word :)

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Batsies schreef op 22 October 2003 @ 10:31:
Via een virtuele printer kan je zeggen print pagina 1 tot 2 of 1 tot 12 of 12 tot 13 etc etc (print pages)
Klopt helemaal :)

Er is zelfs een opensource programma te downloaden die dit kan. (Is dus gratis) Deze is hier te vinden.

Succes.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 10:28:
Printen kan ik ook wel, maar ik snap niet hoe je een pagina uit een pdf kan opslaan als een nieuwe pdf.
Document -> extract pages :)

(Acrobat dus, niet Acrobat reader)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens! Ik ga het proberen!
Pagina: 1