Toon posts:

Nvidia boot manager tijdens boot :? , kan niet verder

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He tweakers,

Ik van vandaag me hele pc uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Toen ik alles aansloot en me systeem bootte kreeg ik deze informatie:

verifying DMI Pool data...

Boot from CD...
Boot from CD...

NVIDIA boot agent PXE-2.0 (build v1.82)

CLient MAC ADDR: 00 01 DC FE E4 B2 Guid FFFFFFFF-FFFF-FFFF-FFFFFFFFFFFF

..../

Ik snap het niet :? , hiervoor werke alles wel. Ik heb ook helemaal geen boot cd in de bios staan.

HIj vraagt me om een bootdisk, als ik bijv, de chipset drivercd van Nforce 2 erin doet krijg ik niks, XP cd helpt ook niet!

Ik heb dus een Msi K7N2 Delta-L mobo met 2600+ en een aopen GEforce 4 MX 440 64mb.

Hoe moet ik dit probleem verhelpen ? :? Ik heb geen boot disk meer van de VGA driver omdat ik die weggeknikkerd heb :(

Verwijderd

hij wil booten van het netwerk, controleer je boot-sequence eens.. of disable boot from lan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 17:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 17:38:
hij wil booten van het netwerk, controleer je boot-sequence eens.. of disable boot from lan
waar moet dat ergens staan in de bios? Ik heb alleen maar toegang tot de bios. VOor de rest niks

Boot device is gewoon HDD-0 net als anders.. ik heb de default settings van de bios geload maar dat werkt ook niet |:( 8)7

wat nu ?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Inderdaad je Pc wil via het netwerk/ een netwerk configuratie booten, gewoon even in je BIOS kijken en "Boot from LAN" of iets met "Boot PXE" / "LAN PXE" uitschakelen.

O, ja controleer ook even of je hardeschijf wel weer goed is aangesloten ... anders gaat het natuurlijk nooit lukken :)

[ Voor 34% gewijzigd door _Dune_ op 18-10-2003 17:52 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• tauri
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:38

tauri

Wie dit leest is gek :P

even kijken of je harde schijf goed aangesloten is.
dit soort dingen willen nog wel is te voor schijn komen als er niet van hardeschijf, flop of cd-rom geboot kan worden

D3 Witch docter

Verwijderd

Topicstarter
ik ga weer even kijken

indd, thnx voor de IDE tip, de ide zat indd niet goed in de input :+ ,

bedankt voor de moeite , het topic kan dicht :)

offtopic:
ik voel me een beetje lullig dat ik voor zon lullig probleem een topic open |:(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:02 ]

Verwijderd

de ide zat niet goed in de input :? :?
wat lul jij nah?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Flatcable zat niet helemaal lekker vast enzo :)

Maar iig, simpel opgelost, dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.