Toon posts:

PSX 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de playstation 2 de mogelijkheid om een kabelmodem aan te sluiten ik ben bang van niet.. Want wat ik heb gezien van dat ding doet een pc de eerste tijd niet na. >:)
Dacht het toch niet dat ik ga internetten met een brak 56k verbindingetje :r anders koop ik gewoon een goede pc. :)
En laten die homo's van @home eens de mogelijk heid voor een netwerk in huis te doen want nu mag dat nog niet. :(

Verwijderd

IMHO zijn de demo van Nvidia om T&L te showen mooier. Maar start AUB geen discussie daarover.

In elk geval zal die PSX 2 waarschijnlijk een modem krijgen die speciaal is gemaakt, en mooi in een klepje achter het kastje past. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je een ander modem (laat staan kabelmodem, want dat gaat via een netwerkkaart :)) kunt aansluiten.

En @home moet je gewoon laten opflikkeren met hun "dat mag niet", gewoon Wingate installeren en klaar. Hebben hun geen flikker over te vertellen.

Verwijderd

Topicstarter
Weet je wat nog meer niet mag: personal webserver, CGI scripts en frontpage extensies

Verwijderd

Het laatste wat ik heb gelezen over online gaming en stuff op de playstation 2 is dat ze ADSL op het oog hebben.

Misschien nu nog wel een leuk idee maar niet als de hele wereld erachter zit waardoor je net zoals met je pc-tje aan het fraggen bent, jawel mensen, last hebt van lag maar dan tijdens een potje Tekken. :(

Verwijderd

Mag bij Chello ook niet, maar ze zijn niet actief aan het controleren. Ze kunnen er toch niet achterkomen of jij Wingate draait of niet, tenzij ze bij je thuis komen natuurlijk.

Verwijderd

En over dat ASDL... lijkt me niet erg waarschijnlijk, aangezien te natuurlijk wereldwijd willen verkopen, en er nog lang niet overal ter wereld ASDL is.

Het ligt er natuurlijk ook aan welke internet provider er in ons land wordt uitgekozen om het on-line gedeelte te verzorgen. (Of niet, Dreamcast kan ook nog niet on-line in Nederland)

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Laat die PSX2 maar eerst es op de markt komen !! :( .. ik koop hem sowieso .. ook al moet ik dan maar weer met een 56 k modempie deathmatchen..

HT-addict in spe

Pagina: 1