HELLUP!!!, Mijn computer gaat niet verder dan de devices laden, als hij daarmee klaar is krijg ik een error: MTLDR is missing press any key to restart...... Als ik op een toets druk krijgt ik de foutmelding weer. Ik heb Windows op D: staan en C: leeggehaald dus dat is het probleem, wat voor bestand is MTLDR en waar kan ik het downloaden/krijgen en hoe krijg ik dat weer terug op mijn C: schijf???????
NTLDR zul je bedoelen. Zoek er maar eens op met Google of de search van GoT, meer dan genoeg over te vinden dacht ik zo.
Booten van de CD en kiezen voor Repair?
Virussen? Scan ze hier!
Het is niet de bedoeling dat je je topictitel vult met grote aantallen hoofdletters, dat staat erg storend.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
iets met /fixboot /fixmbr.
ff de installatie cd erdoor jassen en kiezen voor de recovery optie
ff de installatie cd erdoor jassen en kiezen voor de recovery optie
Welkom op GoT 
Zou je zo vriendelijk willen zijn het volgende even goed door te lezen voordat je een topic opent?
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
En dan met name de volgende punten:
Voor dat je een topic opent, wat te doen? en dit.
De topictitel, hoe te formuleren?
De topicstart, wat allemaal te vermelden?
Lees dat eens op je gemak door en bekijk je eigen topic nog eens goed. Ga daarna zelf even aan de slag, mocht je er dan zelf nog niet uitkomen, open dan een nieuw topic, maar dan wel volgens onze policy
Succes en nog veel plezier op GoT
Zou je zo vriendelijk willen zijn het volgende even goed door te lezen voordat je een topic opent?
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
En dan met name de volgende punten:
Voor dat je een topic opent, wat te doen? en dit.
De topictitel, hoe te formuleren?
De topicstart, wat allemaal te vermelden?
Lees dat eens op je gemak door en bekijk je eigen topic nog eens goed. Ga daarna zelf even aan de slag, mocht je er dan zelf nog niet uitkomen, open dan een nieuw topic, maar dan wel volgens onze policy
Succes en nog veel plezier op GoT
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()