[windvd] blijft hangen bij zoeken en menus

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ik heb sinds een half jaar een nieuwe computer met een dvd speler. Alleen ik heb nog nooit fatsoenlijke software ervoor gevonden. Ik gebruik momenteel windvd die net als alle andere bij bepaalde functies vastloopt. Meestal is dit als ik in een dvd zit te zoeken(dus op bepaalde plaatsen in de film klik), of bij menus, als ik bijvoorbeeld een menu binnen ga, of in een menu beweeg met de pijltjes of als ik een menu-optie kies.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Als je zegt, andere dvd-software geef dan wel ff een naam want ik heb al een aantal dvd-software gebruikt(onder andere powerdvd). En hij moet dts&dolby digital kunnen converteren naar 2.0/4.0/5.1 maar ook gewoon rechtsstreeks door kunnen sturen naar de spdif uit.

• Scorpion1984
euhm niemand hier ervaring mee??

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zit de dvd speler samen met een andere drive op de controller? zo ja, haal die er dan af en probeer het nogmaals. Weet je zeker dat er niks met de hardware aan de hand is? (Moederbord, kabel, drive)

• Scorpion1984
Ja dat weet ik zeker, hij doet het namelijk ook als ik de dvd eerst rip naar de harddisk, en die zit op een apparte controller, ook al kabels enzo doorgelopen. Maar eigenlijk zou ik dan ook ergens anders problemen mee hebben(andere dingen die dvd/harddisk gebruiken), maar dat is dus niet. Het is ook echt alleen het programma wat vastloopt. De rest van de programmas loopt gewoon soepel door.Het lijkt dus echt aan het programma te liggen.
Ik had eerst een oudere versie, en die had daar geen problemen mee, alleen had die nog geen dts decoder ingebouwd, en die heb ik nodig omdat er in mijn versterker alleen een dolby digital decoder zit.

• Scorpion1984
Niemand?

• Scorpion1984
Niemand die een andere gebruikt zonder problemen?
Pagina: 1