Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben van plan om de BenQ DC300 te kopen maar ik wil graag de kwaliteit weten van de fotos, heeft er iemand misschien een foto die met deze camera gemaakt is of weet waar ik eentje kan vinden?

Verwijderd

Dat is weggooid geld,als je echt iets in deze categorie wil ,is de DC1300 veel beter, maakt buiten acceptabele foto's, is ook heel klein en kost maar iets meer.......

Verwijderd

Ik ken het apparaat niet, maar je moet er rekening mee houden dat Benq geen camera-fabrikant is.
Als je een goedkope camera wilt hebben kan er beter 1 van een 'merk' nemen, die waarschijnlijk met mindere specs toch veel betere foto's maakt.

• FlipFlink
  • Niet online
Nou ik twijfel over de camera omdat het zo compact van formaat is, kunnen jullie anders een goede camera adviseren voor rond de 200 euro? Liefst eentje die ook filmpjes kan maken.

Verwijderd

Mijn vorige camera was een Benq DC1300, dit was best een leuke camera voor de fun. Buitenfoto's waren best redelijk maar binnen was zoiezo bagger en veel functies zaten er niet op, eigenlijk meer speelgoedding.

Ik heb nu een Minolta Dimage X20 gekocht die voor ongeveer 220 euro in de pricewatch staat d8 ik. Dit is een nieuw model, maar eigenlijk meer een budget versie van de dure dimage XT. Deze camera is echt supercompact en heeft genoeg functies, ook een 3x optische zoom met lens die er niet uit komt schuiven. Ik vind hem behoorlijk goede foto's maak, enige nadeel is dat er niet veel handmatig is in te stellen.

voor specs:
http://www.minolta.nl/?do...item_fk=788&detail_pk=791
en een voorbeeldfoto die ik afgelopen vrijdag in groningen heb genomen:
http://www.xs4all.nl/~carlo85/001.jpg

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:36
FlipFlink schreef op 19 oktober 2003 @ 13:55:
Nou ik twijfel over de camera omdat het zo compact van formaat is, kunnen jullie anders een goede camera adviseren voor rond de 200 euro? Liefst eentje die ook filmpjes kan maken.
Canon a60 kan ik je aanraden. Hele goeie camera en de prijs ligt nu ook rond de 220 euro ofzo. Dan moet je er natuurlijk nog wel wat geheugen en batterijen bijhalen, maar dan heb je wel wat beters dan zo'n benq prutsding waar je denk ik toch wel een miskoop gevoel aan overhoud.

Ooh ja de A60 kan ook filmpjes opnemen van max 3 minuten.

• FlipFlink
  • Niet online
hmm die dimage x20 lijkt mij inderdaad wel wat ja, en dribble heb je misschien ook een voorbeeld foto voor mij? want ik zit nu echt over deze 2 te twijfelen

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 19:55

SED

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 22:37:
Ik ken het apparaat niet, maar je moet er rekening mee houden dat Benq geen camera-fabrikant is.
Dat was Pentax ook niet totdat ze er een op de markt brachten en Canon en Minolta en Fuji en....enz...
Natuurlijk is BenQ een "fabrikant" aangezien ze zelf camera's bouwen. maa rik begrijp wel wat je wilt zeggen maar je drukt je op basis van gebrek aan productkennis wel erg absoluut uit.
Ken jij deze BenQ, geef dan een afgewogen oordeel en anders kun je beter een camera noemen die je wel kent en die je in deze prijsklasse aan te raden vond.

Copyright and left by SED...

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:36
Kijk even bij het a60/70 topic voor voorbeeldfoto's en meer info over de camera.
Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 6

plaatje van mezelf :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/meint/Six%20Flags%20045(2).jpg

beetje traag :P

[ Voor 44% gewijzigd door dribbel op 19-10-2003 20:12 ]

Verwijderd

SED schreef op 19 October 2003 @ 19:39:
Dat was Pentax ook niet totdat ze er een op de markt brachten en Canon en Minolta en Fuji en....enz...
Natuurlijk is BenQ een "fabrikant" aangezien ze zelf camera's bouwen. maa rik begrijp wel wat je wilt zeggen maar je drukt je op basis van gebrek aan productkennis wel erg absoluut uit.
Ken jij deze BenQ, geef dan een afgewogen oordeel en anders kun je beter een camera noemen die je wel kent en die je in deze prijsklasse aan te raden vond.
Nee, je heb gelijk.
Pentax, Canon, Minolta en Fuji zijn eigenlijk banketbakkers die soms een camera'tje maken.
En Benq is inderdaad de koning als het gaat om hoogwaardige camera's want ze hebben al zeker 30 jaar ervaring.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 21:07 ]

• FlipFlink
  • Niet online
wow kwa kwaliteit is de a60 wel veel beter, ik ga der een paar nachtjes over slapen, nog bedankt voor jullie reakties

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ik weet niet of de inkoopactie nog loopt, maar daar stond ie voor een 194 euro, de a60. Heb hem zelf ook en is echt een toppie camera voor de beginnende digitale fotograaf.

tjeck www.inkoopacties.net

• FlipFlink
  • Niet online
hey bedankt voor site, heel handig alleen ik heb nog een vraag: ik zie nu ook de canon a300 staan voor 196 euros dus even veel als de a60 dus welke kan ik nu beter nemen?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zou de a60 doen:

* optische zoom
* je kan alles handmatig instellen
* veel auto instellingen voor bijna elke situatie

voor nog meer voorbeeld foto's kijk maar in mijn sig voor fotosite

Cons:::BB4E

Verwijderd

Ons bedrijfje levert ook benq digitale camera's.
Ik heb alleen maar tevreden klanten gehad, en voor 200 euro heb je tegenwoordig een dc 5330 met 3.1 M pixel en 3x optische zoom.

het voordeel hiervan is dat er ook al een accu bij zit met lader, zodat je geen batterijen heb (die zo leeg zijn)

ik ben ook van plan om de dc5330 te kopen :)
Pagina: 1