heb over al gezocht maar kan geen informatie vinden over dit probleemp(je).
heb een inlog systeem voor een shop gebouwd. inloggen werkt perfect. Er worden $_SESSIONS aan gemaakt, ect. voor gemak f.inc.php genoemd
als ik ingelogd ben zie ik netjes mijn "admin page", MAAR mijn inlog button blijft dan nog steeds zichtbaar. PAS als ik op mijn site ga brouwsen (of refreshen), verandert de Login Button in Log Out Button.
Na uitloggen laat ie wel netjes de login button meteen zien!!
Waar die de links moet verwisselen (menu.php) heb ik dit staan
<?PHP
session_start()
include *.php (* is een willekeurige file name)
if(isset($_SESSION['bla']) && !empty($_SESSION['bla']))
laat logout button zien
else
laat login button zien
......
......
......
?>
Heb het geprobeert op te lossen met
echo "<html><head><META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" content=\"0;URL=index.php\"></head></html>";
in f.inc.php en menu.php maar dan reload ie de site twee keer en dat is niet zo mooi.
weet iemand hoe ik dit netjes kan oplossen???
heb een inlog systeem voor een shop gebouwd. inloggen werkt perfect. Er worden $_SESSIONS aan gemaakt, ect. voor gemak f.inc.php genoemd
als ik ingelogd ben zie ik netjes mijn "admin page", MAAR mijn inlog button blijft dan nog steeds zichtbaar. PAS als ik op mijn site ga brouwsen (of refreshen), verandert de Login Button in Log Out Button.
Na uitloggen laat ie wel netjes de login button meteen zien!!
Waar die de links moet verwisselen (menu.php) heb ik dit staan
<?PHP
session_start()
include *.php (* is een willekeurige file name)
if(isset($_SESSION['bla']) && !empty($_SESSION['bla']))
laat logout button zien
else
laat login button zien
......
......
......
?>
Heb het geprobeert op te lossen met
echo "<html><head><META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" content=\"0;URL=index.php\"></head></html>";
in f.inc.php en menu.php maar dan reload ie de site twee keer en dat is niet zo mooi.
weet iemand hoe ik dit netjes kan oplossen???