Hallo,
Ik heb een probleem met cd rewritables. Ik heb een iMac 350Mhz met Mac OS 9.2.2. en als brandprogramma gebruik ik Toast 5. Laatst kocht ik een MMore CDRW en wilde iets branden, deed het niet... Dus ik maar een ander merk gekocht, iMation, die werkte wél gelukkig. Nou ging alles goed totdat ik gisteren mijn iMation CDRW uit woede kapotmaakte
, ik dacht dan koop ik wel weer een nieuwe. Pech, winkel dicht. Ik naar een andere winkel, hadden alleen Philips. Dus ik die gekocht (CD-RW80 Highspeed 4~12x, ik heb een 4x4x8 Que! USB Brander dus snelheid ligt het niet aan lijkt me) maar bij deze kreeg ik weer die error! Nou vraag ik me toch echt af wat ik fout doe, bedankt alvast voor help!
Plaatje van de error:

Groet,
Simon.
Ik heb een probleem met cd rewritables. Ik heb een iMac 350Mhz met Mac OS 9.2.2. en als brandprogramma gebruik ik Toast 5. Laatst kocht ik een MMore CDRW en wilde iets branden, deed het niet... Dus ik maar een ander merk gekocht, iMation, die werkte wél gelukkig. Nou ging alles goed totdat ik gisteren mijn iMation CDRW uit woede kapotmaakte
Plaatje van de error:

Groet,
Simon.