Hoi,
Ik ben momenteel in het bezit van;
muismat: fUnC 1030
muis: MS Internet Explorer 3.0
Ik game veel vandaar dat ik hoge eisen stel aan mijn muis en muismat.
Nu heb ik het volgende probleem, het komt wel eens voor dat mijn muisdraad aan mijn muis trekt, en je kunt wel voorstellen wat voorn irritatie dat geeft als je snel probeert om te draaien voor een enemy (in Counter-Strike bijv.) Bij de func zit wel een clipje bijgeleverd maar daar ben ik niet kapot van. Dus ik dacht eerst aan iets zelf te fabriceren toen ik dit tegen kwam op www.steelpad.com

probleem alleen is dat het bedrijf in Denemarken zit.
Ik heb al google afgespeurd maar kan geen Nederlands (of eventueel Belgisch) bedrijf vinden die deze dingen verkoopt.
Iemand een idee?
btw het is accesSoires zie ik nu
ik weet alleen niet hoe ik dat moet veranderen
Ik ben momenteel in het bezit van;
muismat: fUnC 1030
muis: MS Internet Explorer 3.0
Ik game veel vandaar dat ik hoge eisen stel aan mijn muis en muismat.
Nu heb ik het volgende probleem, het komt wel eens voor dat mijn muisdraad aan mijn muis trekt, en je kunt wel voorstellen wat voorn irritatie dat geeft als je snel probeert om te draaien voor een enemy (in Counter-Strike bijv.) Bij de func zit wel een clipje bijgeleverd maar daar ben ik niet kapot van. Dus ik dacht eerst aan iets zelf te fabriceren toen ik dit tegen kwam op www.steelpad.com

probleem alleen is dat het bedrijf in Denemarken zit.
Ik heb al google afgespeurd maar kan geen Nederlands (of eventueel Belgisch) bedrijf vinden die deze dingen verkoopt.
Iemand een idee?
btw het is accesSoires zie ik nu
ik weet alleen niet hoe ik dat moet veranderen
[ Voor 9% gewijzigd door Magnolia op 18-10-2003 15:53 ]
Ontspan.