Toon posts:

MSI K7T pro2 onboard sound problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds dat sinterklaas een MSI K7T pro2 in mijn schoen heeft laten liggen een probleem met de onboard sound. Hij doet het niet. Ik draai Win2k prof en een duron600@900 met 128 mb ram. Hij geeft de melding dat er een apparaat id buiten het berijk van het systeem valt, whatever that means, als ik een mp3tje in winamp probeer te spelen.
Ik heb in de bios de onboard sound aan gezet, maar ik denk dat het een of ander driver probleem is. Heeft er iemand misschien een oplossing of zijn er mensen met dezelfde problemen?

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
heb ook de msi pro2A,heb er steeds problemen mee,als ik overgeklokt heb,valt hij na een aantal keren gebruik weer terug of lager, geeft soms register fouten(of zijn dit drivers die elkaar in de weg zitten?)in systeem>apparaatbeheer staat alles
vlekkenloos,heb wel een paar keer
Cmos moeten clearen bij het oc"n, maar daar kan het tocch niet aan liggen, hoe kan ik zien welke drivers er zijn geladen voor het mobo, en welke moeten erin van de cdrom?
KNAPPE JONGEN DIE MIJ KAN HELPEN.!!!!

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

Onboard sound is leuk maar schakel maar lekker uit en gooi er een goed kaartje in......... werkt nog goed ook!
Denk overigens dat je onboard soundkaart niet door W2K ondersteund wordt (en drivers voor W2K hoeven niet altijd goed te werken.....).