zipfilles corrupt win XP pro

Pagina: 1
Acties:

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 12:43
iedere keer als ik zipfilles met een wachtwoord download onder win xp zijn deze corrupt. nou heb ik nog een comp met win 2000 en daarmee gaat het wel goed.
de bestanden zijn presies even groot en het crc nummer is ook hetzelfde. deze goede zip kan ik wel onder win XP uitpakken. zipbestanden zonder wachtwoord geven geen problemen.

waar zou dit aan kunnen liggen. 8)7

het maakt niet uit welk zipprogramma ik gebruik (winzip windows xp of winrar)

[ Voor 10% gewijzigd door dirk38 op 18-10-2003 14:24 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Waar pak je ze mee uit?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je de 2 files eens naast elkaar zet - dus bijvoorbeeld zipfile_1.zip (vanaf XP gedownload) en zipfile_2.zip (vanaf 2K gedownload), en je draait er in een command prompt 'fc /b zipfile_1.zip zipfile_2.zip' over. Krijg je dan wijzigingen te zien?

Zo ja - is je file bij het downloaden zelf corrupt en moet je eens kijken ofdat je geen download manager of iets dergelijks geisntalleerd hebt.

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 12:43
elevator schreef op 18 October 2003 @ 14:36:
Als je de 2 files eens naast elkaar zet - dus bijvoorbeeld zipfile_1.zip (vanaf XP gedownload) en zipfile_2.zip (vanaf 2K gedownload), en je draait er in een command prompt 'fc /b zipfile_1.zip zipfile_2.zip' over. Krijg je dan wijzigingen te zien?

Zo ja - is je file bij het downloaden zelf corrupt en moet je eens kijken ofdat je geen download manager of iets dergelijks geisntalleerd hebt.
ik krijg inderdaad 2 verschillende nummers maar het downloaden gaat met een gdi script dus m,n download manager pakt hem niet, ik haal het binnen met het stadaard windows programma'tje.