[W2000Pro] Muis doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-04 15:04
Techneuten,
'k Heb een Dell Optiplex GX260 met MS Windows 2000 SP4. Nu heb ik ook al de mouse drivers van logitech (Trackman Marble +) ge-update, maar hij blijft vreemd doen. Na enkele minuten, schiet-ie zo van links, naar rechts, gaat-ie verslepen enzo.
Iemand ervaring?! 'k Heb de laatste virusscanner, laatste stinger gedraaid, maar blijft problemen geven. Windows is ook helemaal up-to-date...

HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLUP!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01

momania

iPhone 30! Bam!

Is dat een optical muis?
Anders ff schoonmaken misschien :?

Ook al eens zonder aparte drivers geprobeerd, dus gewoon alleen de standaard windows drivers?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

ja heb ik ook heel vaak gehad met mijn optische muis. komt doordat je muismat vies is. plastic muimatten worden snel vies, er komen van die donkere vlekken op. ff schoonmaken. Ik gebruik nu een stoffen muismat.

Verwijderd

heb ik ook gehad. mijn touchpad gaf de problemen, de optische muis (en muismat) waren goed en schoon. Ik heb nu mijn touchpad uitgeschakeld (draad eruit !)en nu doet ie het wel goed :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 19:40
Ik heb een egale muismat en een met een plaatje erop. Uit de ervaring blijkt dat twee verschillende optische muizen het veel beter doen op de egale muismat. Ook dan maakt de structuur van de mat nog verschil, als ik de muis bijvoorbeeld 45 graden gedraaid op de mat zet werkt ie ook veel minder nauwkeurig (verspringende muiscursor etc). Probeer het dus eens met verschillende muismatten met andere structuur, en zie voor jezelf wat het beste gaat.