Splinter Cell : ik kan niet bewegen

Pagina: 1
Acties:

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
euh,

ligt dit aan mij of kan ik helemaal niet bewegen in splinter cell ? ik kan wel rondkijken met de muis maar dat is al. Heb al gepatched naar 1.2 maar nog steeds geen verschil!!

iemand een idee ? of moet ik eerst 'walk-mode' ofzo activeren ? vind daar niks van terug in de manual ofzow ... :'(

alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Laat me raden, je zit in het eerste level? Dan hoort het dat je niet kan lopen, je moet eerst een aantal handelingen uitvoeren die je worden opgedragen, daarna kan je pas gaan bewegen enzo. Het eerste level is namelijk een trainingsmissie ;)

The devil is in the details.

• Dieter
ja ok, maar wat moet ik dan doen ? want hij zegt wel : kijk naar dat rood licht, maar ik kijk ernaar ne het gaat nog steeds niet ? ik volg al niet meer :) ... wat moet ik exact doen ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Gewoon precies doen wat ie zegt, misschien moet je dat rode licht in het midden van je beeld krijgen. Er wordt vanzelf wat anders opgedragen als je het goed doet.

The devil is in the details.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Jup, hij zegt kijk naar links, dan rechts, dan boven dan onder (volgorde kan iets anders zijn), dat moet je steeds doen. Daarna mag je lopen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Dieter
Stupid me :(

sorry voor de HEEL domme vraag :)
Pagina: 1