Sinterklaas Flush, vandaag of morgen?

Pagina: 1
Acties:

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hoi,

Ik wil even weten wanneer je nou precies moet flushen voor die Sinterklaasflush?

Als je vandaag flusht dan telt dat wel mee voor het totaal wat we morgen te zien krijgen maar dat is van 4 December.

Het lijkt mij dus dat je morgen moet flushen zodat je in het totaal van 5 december terecht komt (en dat zie je dan pas op 6 december).

Reageer effe want ik heb nog maar 1 uur en 10 minuten als het de bedoeling was dat het vandaag de deur uit moest (lijkt mij zelf niet, maar ok).

Thanks

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Wij flushen op 5 december. Dan staan we op 6 december in de Stats :P (als Wildhagen meteen doorflusht).

DPC PinkRoccade Team

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 04 december 2000 23:52 schreef DJ het volgende:
Wij flushen op 5 december. Dan staan we op 6 december in de Stats :P (als Wildhagen meteen doorflusht).

DPC PinkRoccade Team

DJ
Volgens mij is er een wijdverbreid misverstand (Clan-Of-Nine dacht het ook al), maar ik flush dus iedere vrijdag...

Virussen? Scan ze hier!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:59

killercow

eth0

das dan nieuw zeker?
ik vond het ook al heel vreemd dat mijn blokjes bij jouw bleven steken en dat d8 matthijs ook al.

ik had trouwens laatst 900 wu's naar je gestuurd maar die kwamen niet aan, weet jij hoe dit zit? beetje vaag want ik ben ze echt kwijt. en in jouw stats heb ik ook altijd meer dan bij d.net als of ook hiervan een paar wu's kwijtraken.

dan zie ik ze zaterdag wel denk,
oh by the way kun je niet gewoon iedere dag flushen plz? ik mis m'n stats zo.

openkat.nl al gezien?