[pocketpc] divx + subtitles

Pagina: 1
Acties:

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 17:09
Ik heb sinds kort een mooie Acer n10 en ik wilde graag Divx erop afspelen, maar weet iemand hoe ik hierbij de subtitles erbij kan plakken?

Ik gebruik pocket pc 2003.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zover ik weet zijn vragen over subtitles verboden, tenminste ik heb er ook ooit 1 geopend en die ging snel dicht omdat het niet mocht...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik zou niet weten waarom je er niet over mag vragen. Zolang je niet om sites vraagt waar je ze vandaan haalt, is er niks aan de hand. Maar vragen over hoe je subs afspeelt lijkt me geen probleem (beetje voorbarige conclusie dus imo en een beetje nutteloos in dit topic... ;))

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

LuNaTiC schreef op 18 oktober 2003 @ 01:04:
ik zou niet weten waarom je er niet over mag vragen. Zolang je niet om sites vraagt waar je ze vandaan haalt, is er niks aan de hand. Maar vragen over hoe je subs afspeelt lijkt me geen probleem (beetje voorbarige conclusie dus imo en een beetje nutteloos in dit topic... ;))
Ik kan de link niet meer vinden van mijn oude topic.
Ik eis dat ie weer op gaat :X :P
Ong 2 jaar geleden

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik zou dit ook wel eens willen weten, moeten de letters speciaal gemaakt worden om het nog mooi leesbaar te houden op zo'n klein scherm.

w00t

Verwijderd

Doe gewoon een ssa over de divx gooien in vdub in een standaard lettertype als arial, resize hem naar 320*240 en gebruik de filter mode Precise binunic (A=-1.00)
Werkt heel goed, nog erg goed te lezen ook :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 07:11 . Reden: typo ]

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 17:09
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 07:11:
Doe gewoon een ssa over de divx gooien in vdub in een standaard lettertype als arial, resize hem naar 320*240 en gebruik de filter mode Precise binunic (A=-1.00)
Werkt heel goed, nog erg goed te lezen ook :)
Sorry, maar kan iemand dit omzetten naar iets begrijpelijker taal?
Pagina: 1