[9700 PRO] Geen textures & andere vragen

Pagina: 1
Acties:

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 22:13
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort de ATI 9700 PRO van Sapphire en tot nu toe heb ik er jammer genoeg veel problemen mee.

Ik heb net ff die HALO demo gedownload om te tryen maar het lijkt er op dat ik geen textures heb. Ik heb al een aantal settings proberen te veranderen maar dat wilt niet echt helpen.

Zover ik weet heb ik de laatste Catalyst drivers.. ( 3.8 ) en alle andere patches en updates die ik kan verzinnen.

Zie screenshots met wat ik bedoel met "geen textures"

http://www.eghost.nl/upload/bug1.jpg - Menu
http://www.eghost.nl/upload/bug2.jpg - Ingame

ik heb een AMD 1200+ athlon + 384 geheugen + 4x AGP + fast write off

Ik het de (slechte) support pagina van Halo bekeken maar er niets over gevonden, ge-googled & ge-searched hielp jammer genoeg ook niet.

[off topic] Ik heb ook erg veel last van frame drops in CS, veel topics hierover maar geen oplossing.. Iemand nog iets orgineels daarover te melden?[/off topic]

[off topic] Fast write krijg ik op de 1 of andere manier niet aan. Ik heb het volgens mij ge-enabled in m'n bios maar toch wilt hij niet op ON. Heeft dat infloed op mijn HALO of CS bug? [/off topic]

[off topic] In half-life2 pre-beta zie ik vaak vreemde paarse textures die flikkeren.. Hopelijk ligt het aan hl2 [/off topic]

Dus beetje vreemde post, maar kan iemand me helpen met m'n HALO ? En maybe CS ? of die vreemde fast write waar ik niet weet hoeveel infloed het heeft op m'n systeem..

alvast bedankt voor de repley's,

[ Voor 8% gewijzigd door quakerix op 17-10-2003 23:48 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Die HALO demo zou ik zo niet weten, Ik zou ten eerste eens aanraden om óf Omega Drivers, of een oudere driver te proberen.

CS schijnt beter te lopen als je VSYNC uit zet.

Half Life 2, tja het is een beta he, bij mij werkt hij ook niet vlekkeloos.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• quakerix
Dond3r schreef op 17 oktober 2003 @ 23:49:
Die HALO demo zou ik zo niet weten, Ik zou ten eerste eens aanraden om óf Omega Drivers, of een oudere driver te proberen.

CS schijnt beter te lopen als je VSYNC uit zet.

Half Life 2, tja het is een beta he, bij mij werkt hij ook niet vlekkeloos.
repley's:
HALO demo: jammer
CS: Ik heb ongeveer 100 topics & websites gelezen. Thx voor de reactie maar om het probleem in CS op te lossen heb ik geen standaart repley nodig.
HL2: let's hope so..

• quakerix
btw. dit heb ik in CS als ik bepaalde low-quality settings load:

http://www.eghost.nl/upload/bug3.jpg

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2025
Voor Halo heb ik helaas geen oplossing o.i.d.

Wel voor CS, je moet de "TRUFORM" uitzetten bij OpenGL.
Ik heb een 9800pro, ook van sapphire, en als ik TRUFORM aanzet heb ik ook last van vervelende FPS drops.
Zodra ik TRUFORM uitzet haal ik constant de 100FPS met 6xFSAA en 16x AniStro.
Ow ja, dat HL .... idd beta denk ik....
GL!

[ Voor 9% gewijzigd door ApplePie op 18-10-2003 00:39 ]

• quakerix
ApplePie schreef op 18 oktober 2003 @ 00:38:
Voor Halo heb ik helaas geen oplossing o.i.d.

Wel voor CS, je moet de "TRUFORM" uitzetten bij OpenGL.
Ik heb een 9800pro, ook van sapphire, en als ik TRUFORM aanzet heb ik ook last van vervelende FPS drops.
Zodra ik TRUFORM uitzet haal ik constant de 100FPS met 6xFSAA en 16x AniStro.
Ow ja, dat HL .... idd beta denk ik....
GL!
TRUFORM uitgezet, nog steeds drops.. maar ik hep ut gevoel dat het wel lekkerder speelt ienegeval..

btw. in dust2 haalde ik dit keer geen drops naar 30-40 fps.. dus maybe een verbetering.. moet nog zien in andere maps ! thx

• quakerix
HALO probleem is opgelost, hoe? geen idee. Ik heb niets verandert aan m'n settings... blijkbaar een ouderwetse reboot doet wonderen.

CS nog steeds drops, maarjah.. ik heb al geen hoop op een oplossing.

Weet niemand waarom dat fast-write niet aan zou willen?
Pagina: 1