Mensen, ik zit met een probleempje.. Ik heb bij mijn computer wat extra geheugen erbij geprikt, en een nieuwe hardeschijf erin gezet. Maar tijdens het prikken zou het dus mogelijk zijn geweest (lijkt mij de meest logische en stomme rede) dat ik het stekkertje van de videokaart erin heb laten zitten en dat dat enigzinds verschoven is.. Hierdoor kan ik geen beeld meer krijgen als ik het aansluit!
Is dit een geldige reden voor mijn probleem? En zoja, kan ik zelf het probleem oplossen? Ik heb geen AGP-slot op mijn moederbord, dus ik zou een PCI-kaart moeten aanschaffen voor vervanging, maar dat is volgens mij moeilijk te vinden!
Kan het bijvoorbeeld niet zo zijn dat het geheugen in conflict is geraakt met de videokaart, of anders misschien de nieuwe hardeschijf? Ik word hier echt een beetje wanhopig van..
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
mvrgr.
Jojojohan
Is dit een geldige reden voor mijn probleem? En zoja, kan ik zelf het probleem oplossen? Ik heb geen AGP-slot op mijn moederbord, dus ik zou een PCI-kaart moeten aanschaffen voor vervanging, maar dat is volgens mij moeilijk te vinden!
Kan het bijvoorbeeld niet zo zijn dat het geheugen in conflict is geraakt met de videokaart, of anders misschien de nieuwe hardeschijf? Ik word hier echt een beetje wanhopig van..
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
mvrgr.
Jojojohan