[GPU] globaal probleem ? veel mensen met problemen

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34
volgens mij ( maar ik kan het totaal mis hebben ) is er een globaal probleem met een groot aantal Geforce 4 kaarten dan wel niet Windows XP of Nvidia drivers .

Beeldscherm valt weg...?
Flikkerend beeldscherm
[rml][ GF4 Ti] zwaar software probleem[/rml]
ti4200 freezed soms

de laatste tijd valt het op dat er veel topics zijn met beeldschermen die zo maar freezeen , flikkeren , of uitvallen .
ik heb ditzelf ook gehad en heb dus een nieuwe kaart gekocht omdat ik dacht dat het aan de kaart zou liggen .
na mijn overstap van een Ti4200 naar een Asus FX5600 leek het probleem weg maar na drivers van Nvidia instalatie begon het weer van voor af aan .
flikkerende beeldschermen , vastlopers tot totale pc freezes .

mijn mobo fabrikant gemaild Chaintech Nforce en BOIS update gekregen , hielp ook niet !
ik kon de haren wel uit mn hoofd trekken want ik heb gewoon 2 weekend dagen totaal besteed aan dit probleem .

sta de volgende dag op en alles draait stabiel , zelfs 3D mark 2003 draaien gaf een mooie score .
'savonds Soldier of fortune gespeeld een dik uur met 100% CPU belasting , geen probleem .
ik zit daarna even te surfen en ja hoor daar begint het weer .

zodra ik de muis ook maar iets bewoog ging mn beeld aan en uit freeze en alles loopt vast .

vanavond weer intensief bezig geweest met mn pc en geen enkel probleem , maar ik zou dus nu absoluut niet durfen zeggen dat het stabiel is .

omdat ik dat dus nog steeds in mn achterhoofd heb zit ik dus nog steeds naar een oplossing te zoeken , en kom dezelfde ( meestal anders omschreven ) meldingen dus her en der tegen .

zie ik spoken of is er een globaal probleem ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Globaal probleem valt reuze mee..

GoT is een grote communitie, dus ook grote kans op problemen, en die zijn er altijd wel.

Ik denk dat je monitor gewoon aan vervanging toe is ofzo.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34
Dond3r schreef op 17 oktober 2003 @ 23:47:
Globaal probleem valt reuze mee..

GoT is een grote communitie, dus ook grote kans op problemen, en die zijn er altijd wel.

Ik denk dat je monitor gewoon aan vervanging toe is ofzo.
mar et valt toch op en ik heb het niet alleen over GOT maar ook over forums in engeland , amerika en denemarken .
en dat zijn ook geen kleintjes .

het zou wel heel raar zijn als het aan mijn monitor zou liggen , het is een A klasse monitor en ik draai al een jaar of 3 dual screen en die andere monitor heeft er net zoveel last van als mijn main monitor .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!