Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Aangepast PWM abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
Een klant van mijn bedrijf heeft een GSM webshop (www.gsmhoek.nl) en wil dus graag zijn telefoontjes in de Pricewatch hebben staan. Dit heb ik vanmiddag gedaan, maar aangezien hij geen Pricewatch Manager abo heeft, kan ik dus geen modellen in de lijst zetten die er nog niet in staan. Ook kunnen er niet meer dan 5 bestaande toestellen in (kan wel, maar dan verdwijnt de rest).

We zaten dus te denken over het nemen van zo'n abo, maar het nadeel van zelfs de op-1-na goedkoopste (Select) was dat je maar maximaal 30 prijzen per categorie mag plaatsen (dus maar 30 telefoontjes). Dit is natuurlijk wel vervelend, want een beetje webshop heeft een groot aanbod.

Dus vroegen wij ons af of het mogelijk zou zijn een abo af te sluiten met specifieke voorwaarden, een soort abo op maat, simpelweg omdat deze winkel een speciaalzaak betreft (we hebben dus geen baat/interesse bij/in de andere categorieën). We zouden het erg op prijs stellen als jullie ons die mogelijkheid zouden willen bieden.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als een bedrijf echt alleen maar heel veel prijzen in één categorie heeft, en niets in de andere categorieën, is een aangepast abonnement bespreekbaar. Hiervoor kunt u het beste even een mailtje sturen naar info@tweakers.net, of op een andere manier contact opnemen :)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
Dank je voor je snelle antwoord! Ik weet niet wat je onder 'heel veel' verstaat, maar het gaat om minstens 66 prijzen. Ik ga aan de mail :)