Toon posts:

[WIN2k] I/O error bij installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem bij de installatie van HomeWorld2
Hij begint met installeren en na een tijdje geeft ie de fout:

an I/O error occured while installing a file.

Het kan niet aan de cd-rom of bin liggen, want ik heb hem bij 2 andere computers zonder problemen geinstalleerd.
Specs: AMD, 1ghz, 512 RAM, Geforce 2

Special thanks to elevator ;)

edit:

Ik heb geprobeerd het via een andere cd-romspeler te installen en ook via de rewriter die erin zit, geen van beide met succes.

excuus dat ik dit vergeten was te posten :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 00:06 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik lees net het draadje wat je had gekickt en zie dat je gewoon letterlijk een C'P hebt gedaan, zonder toevoeging.
Maar goed, logic dictates : Check je CDROM drive.

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 17-10-2003 22:46 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
De tekst leek me duidelijk ...
Maargoed .. ik heb dus een andere drive erin gegooid van de comp waar ik hem op heb geinstalleerd en waar ie wel goed loopt en nog steeds deze error. 8)7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Elevator's opmerking niet gelezen?

Hmm.. ook alle twee de controllers geprobeerd? dus prim. slave enzo?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie dat je je reply van je andere topic gewoon gecopy en pasted hebt in dit topic.

Als we nog even de tekst aanhalen die ik in 'je' vorige topic gaf:
Als je uit dit probleem niet komt, open dan even een nieuw, duidelijk, topic, waarin je aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt, gevonden hebt, en geef daarin zo veel mogelijk relevante informatie.
Probeer nou gewoon iets meer van je topicstart te maken. De manier waarop je nu een topic begint - komt het ontzettend over ofdat je hier een vraag neerdumpt en weinig moeite wil doen. Het feit dat je dat oude topic nog gevonden hebt, geeft echter anders aan. Update je post eventjes zodat het veel informatie bevat - wat heb je allemaal geprobeerd, wat heb je gevonden, en wat ging er mis in de aangedragen oplossingen. Een post of 10 waarin mensen iets vragen en jij zegt: "Heb ik al gedaan, werkt niet" bevordert het lezen van het topic niet en dat vermindert weer de kans op een oplossing voor jou :)

Verwijderd

Topicstarter
Zie de edit :-)

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:06

SED

Oke die controllervraag was ook het eerste wat bij me opkwam. Om je controller te testen zijn er test-utilitys te downloaden. Controleer ook of DMA wel of niet aan staat voor je cd sommige hardware kan daar overgevoelig op reageren.

mogelijk heb je hier iets aan:
http://www.dewassoc.com/support/useful/ideata_diag.htm

Je omschrijving blijft sumier.
Bijv:
Gebruik je ook een OS of kun jij zonder :Y)
edi, foutje staat in de titel, niet gezien.. zet je gegevens eens gewoon duidelijk bij elkaar, winkelen heb ik toch al een hekel aan.

[ Voor 44% gewijzigd door SED op 18-10-2003 01:13 ]

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Topicstarter
Kep de tests gedaan(IDE, SIDED en die andere die je kon downloaden) en alleen bij SIDED kreeg ik een soort van foutmelding:

Start reading partition sector:

Reading sector : Glitch occured on IOR line 080A

Verwijderd

Topicstarter
iemand ? :$

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:06

SED

Omweg proberen via daemon tools een virtuele drive aanmaken en daar de cd iso mounten

Copyright and left by SED...

Pagina: 1