Ik had gezien dat Divx 5.1 uitgekomen was en dacht die ff te gaan installeren, gedownload en geïnstalleerd en geristereerd. Toen wilde ik met showshifter iets van de tv opnemen, maar met divx 5.1 gebruikte hij toch iet te veel cpu dan er was. Dus dacht ik dan zet ik divx 5.0.5 er naast.
Het installeren lukte van divx 5.0.5 tot dat ik moest gaan registreren. Nu krijg ik elke keer, ook al na alles eraf gegooid te hebben en opnieuw geinstalleerd te hebben, een toepassingsfout:
De instructie op 0x77e5a67a verwijst naar geheugen op 0x1a99c25c. De lees- of schrijfbewerking("written") op het gehuegen is mislukt.
En dat was dan de registratie bij divx 5.0.5. Verder kom ik niet.
Nu er weer 5.1 opgezet en daar hoefde ik niet meer te registreren om film te kunnen coderen.
Heeft iemand dit al mee gemaakt? en weet iemand een oplossing?
Het installeren lukte van divx 5.0.5 tot dat ik moest gaan registreren. Nu krijg ik elke keer, ook al na alles eraf gegooid te hebben en opnieuw geinstalleerd te hebben, een toepassingsfout:
De instructie op 0x77e5a67a verwijst naar geheugen op 0x1a99c25c. De lees- of schrijfbewerking("written") op het gehuegen is mislukt.
En dat was dan de registratie bij divx 5.0.5. Verder kom ik niet.
Nu er weer 5.1 opgezet en daar hoefde ik niet meer te registreren om film te kunnen coderen.
Heeft iemand dit al mee gemaakt? en weet iemand een oplossing?