Laptop & extra Monitor : twinview??

Pagina: 1
Acties:

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Is het mogelijk om twinview te realiseren wanneer je een monitor op je laptop aansluit?

Dus : ik wil twee desktops hebben. Heb een laptop en een extern beeldscherm.

Toepassing is voor design. Ik wil op een scherm Photoshop e/o Illustrator hebben en op de andere wil ik bv. Outlook hebben.

Kan dat? Hoe? Softwarematig?? :? :? :X

Help! _/-\o_

assumption is the mother of all fuck ups

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een notebook met een Geforce FX 5200 en zover ik kan opmaken uit de drivers moet dit idd werken.
Ik heb dit alleen nog niet via een monitor geprobeerd.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Ligt eraan of je 2 ramdacs heb, teminsten dat is wat ik ervan begrepen heb.

Wellicht kun je het uitproberen?

Verwijderd

Ik heb een ibm A31 notebook met een ATI mobility radeon 7500, krijg hier wel "clone " functie aan de praat maar helaas geen "split screen", heef iemand anders dit wel voor mekaar gekregen ?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zodra ik de kabel van mijn tv-out aan sluit kan ik uit 4 modi kiezen.
1 is clone view
en een ander is extend my windows desktop on this monitor/tv ( <- is dit wat jij bedoelt? )
Ik weet bijna wel zeker dat deze functies ook beschikbaar zijn als je een monitor aansluit.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 22:26:
Ik heb een ibm A31 notebook met een ATI mobility radeon 7500, krijg hier wel "clone " functie aan de praat maar helaas geen "split screen", heef iemand anders dit wel voor mekaar gekregen ?
staat er geen extend windows to this screen ...

dan moet je die hebben. heb ik ook namelijk.

Alleen dan met een Gf3 en een ati 7000

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

Bij mijn laptop (dell latitude c510) met een ati M6 heb ik gewoon 2 monitoren bij eigenschappen van het bureaublad. De 2e monitor is gewoon de externe monitor, twinview dus :)

Dan werkt het hetzelfde als twinview op je desktop.

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Heb ook de zelfde setup op mijn werk, werkt echt fijn :) En is dus gewoon mogelijk mits je lappie het onderstuint.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 22:26:
*meldt

met mobilty radeon 7500 32MB (Asus L3400s)

het is gewoon mogelijk, op een of andere manier zit er gewoon een knop om me flaptop om dat te bepalen :)
Misschien nieuwe(re) drivers proberen? en de Ati Control Panel es checken.... ik kan het gewoon allemaal aan de praat krijgen in mn "geavanceerd" venster... :)
Pagina: 1