Beste,
ik wil me al een tijdje (voor school) een lapp aanschaffen, en dit was tot nu toe de Acer TM800LCi, maar door die pokkeaankondigingen van prijsverlaging zat ik maar te wachten...maar ondertussen is deze niet meer leverbaar en de 803 is me nog te duur, maar ik moet echt dringend laptop hebben voor school, vandaar dit bericht voor meer info(en vooral kritiek :d) te vragen ivm dit:
In de makroblaadjes gevonden;
Fujitsu computer SIEMENS:
intel pentium 4 2.66 ghz
512 mb DDRRAM(333Mhz)
60Gb
ATI mobility radeon 9000 met 64MB
soundcard: On board AC '97
Combo DVD & DVD/RW+
15" TFT display
Lithium ion batterij
netwerkinterface 10/100 Mbits
modem 56 kbps
5 * USB 2.0
IEEE 1394 Interface5firewire)
MS Windosws xp, norton internet sec 2003, MS works suite 2003, dvd player, nero burning rom
garantie: 2jaar
--> Je weet dus al dat ik me eerst de TM800 wou aanschaffen, een centrino...
ik weet dus zelf ook al dat deze fujitsu meer lawaai zal maken(maar in hoevere is dit het geval?) Ik zou dus graag willen weten of het echt zooo erg gesteld is met het lawaai dat deze machine zal maken, en ook, hoe het nu net zit met gewone processors in laptops die bij zware games oververhit geraken....
En wat is de algemene commentaar over dit merk van laptops? goed of slecht???.....
o ja; dit is de nummer van de laptop: Amilo D 7830/DVD-RW+
danku alvast op voorhand!!
ik wil me al een tijdje (voor school) een lapp aanschaffen, en dit was tot nu toe de Acer TM800LCi, maar door die pokkeaankondigingen van prijsverlaging zat ik maar te wachten...maar ondertussen is deze niet meer leverbaar en de 803 is me nog te duur, maar ik moet echt dringend laptop hebben voor school, vandaar dit bericht voor meer info(en vooral kritiek :d) te vragen ivm dit:
In de makroblaadjes gevonden;
Fujitsu computer SIEMENS:
intel pentium 4 2.66 ghz
512 mb DDRRAM(333Mhz)
60Gb
ATI mobility radeon 9000 met 64MB
soundcard: On board AC '97
Combo DVD & DVD/RW+
15" TFT display
Lithium ion batterij
netwerkinterface 10/100 Mbits
modem 56 kbps
5 * USB 2.0
IEEE 1394 Interface5firewire)
MS Windosws xp, norton internet sec 2003, MS works suite 2003, dvd player, nero burning rom
garantie: 2jaar
--> Je weet dus al dat ik me eerst de TM800 wou aanschaffen, een centrino...
ik weet dus zelf ook al dat deze fujitsu meer lawaai zal maken(maar in hoevere is dit het geval?) Ik zou dus graag willen weten of het echt zooo erg gesteld is met het lawaai dat deze machine zal maken, en ook, hoe het nu net zit met gewone processors in laptops die bij zware games oververhit geraken....
En wat is de algemene commentaar over dit merk van laptops? goed of slecht???.....
o ja; dit is de nummer van de laptop: Amilo D 7830/DVD-RW+
danku alvast op voorhand!!