Ik heb met movie maker errors dat hij er steeds mee kapt. Hij geeft steeds een error over ntdll.dll. Zegmaar dat je een rapport kan versturen enzo, gewoon standaart error. Bij inhoud van error kan ik zien dat het gaat om dezea gegevens:
AppName: moviemk.exe
AppVer: 2.0.3312.0
ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.1217
Offset: 00033aed
Ik heb al even gezocht in GoT ik heb wel gemerkt dat er heel veel mensen problemen hadden met het bestandje ntdll.dll. Maar ik heb geen oplossing hiervoor gevonden.
Als aller eerst heb ik geprobeerd het op te lossen door moviemaker 2 te installeren. Dat hielp dus niet, het probleem bleef bestaan.
Na wat zoeken op de MS site heb ik een of andere patch gevonden. Namelijk deze
http://www.microsoft.com/...d5-47b8-ab98-77ba7501b00b
deze leek het probleem opgelost te hebben maar al gauw bleek dat niet zo.
Er werd ook iets verteld hier op got over codecs. Dit bestandje C:\WINDOWS\system32\DivXAF.ax moest even gerenemed worden in iets anders en dat loste bij sommige mesnen problemen op. Bij is dus niet het geval. Ik heb al heel veel gedaan en niets helpt.
Ik kom er btw nu ook achter dat er af en toe verschillende errors plaats vinden, dus zegmaar met andere bestanden en nummers enzo maar dat post ik nog wel als ik ze gecopyd heb.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?
Of kan iemand mij een programma aanraden met ongeveer dezelfdde functionaliteit en gebruiks gemak? En met ingebakken effecten enzo. Want opzich werkt movie maker best lekker. Alsvast bedankt voor de reply's
PS: mocht er iets onduidelijk zijn vraag het dan ajb
Edit: Hmmm misschien had ik 'm beter in WOS kunnen zetten, of niet?
iig aan de admins leef je uit
AppName: moviemk.exe
AppVer: 2.0.3312.0
ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.1217
Offset: 00033aed
Ik heb al even gezocht in GoT ik heb wel gemerkt dat er heel veel mensen problemen hadden met het bestandje ntdll.dll. Maar ik heb geen oplossing hiervoor gevonden.
Als aller eerst heb ik geprobeerd het op te lossen door moviemaker 2 te installeren. Dat hielp dus niet, het probleem bleef bestaan.
Na wat zoeken op de MS site heb ik een of andere patch gevonden. Namelijk deze
http://www.microsoft.com/...d5-47b8-ab98-77ba7501b00b
deze leek het probleem opgelost te hebben maar al gauw bleek dat niet zo.
Er werd ook iets verteld hier op got over codecs. Dit bestandje C:\WINDOWS\system32\DivXAF.ax moest even gerenemed worden in iets anders en dat loste bij sommige mesnen problemen op. Bij is dus niet het geval. Ik heb al heel veel gedaan en niets helpt.
Ik kom er btw nu ook achter dat er af en toe verschillende errors plaats vinden, dus zegmaar met andere bestanden en nummers enzo maar dat post ik nog wel als ik ze gecopyd heb.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?
Of kan iemand mij een programma aanraden met ongeveer dezelfdde functionaliteit en gebruiks gemak? En met ingebakken effecten enzo. Want opzich werkt movie maker best lekker. Alsvast bedankt voor de reply's
PS: mocht er iets onduidelijk zijn vraag het dan ajb
Edit: Hmmm misschien had ik 'm beter in WOS kunnen zetten, of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door EVILSalami op 17-10-2003 20:55 ]