Toon posts:

SLK 900-A

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me een 92mm koeler+ SLK 900-A heatsink gekocht en artic silver paste.
Ik heb een AMD3000+ processor, kan iemand mij ifo geven bij het monteren van de heatsink op de processor om het precies te doen? of heeft iemand een site met informatie voor me? ik heb al op de site van thermalright gekeken, en er zat geen handleiding bij de heatsink.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 19:28

Exigence

dnkroz

Lijkt me simpel, eerst de andere heatsink verwijderen (waarschijnlijk met een clipje)
Dan je moederbord uit de kast nemen, bouten er doorheen, heatsink erover, moeren aandraaien en klaar is Henk.
Let wel goed op dat je er plastic ringetjes tussen doet, anders zouden de bouten wel eens kortsluiting kunnen geven.

Oh ja.... niet vergeten het moederbord er weer in te zetten natuurlijk :P

Edit:
Ik zie dus dat deze heatsink gewoon een clipje gebruikt..... dan is het monteren ervan nog makkelijker, gewoon de omgekeerde weg volgen van de demontage van de oude :z

Edit:

/basic
/zoekertje

[ Voor 22% gewijzigd door Exigence op 17-10-2003 21:03 ]

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 22:40

MF

Take a Seat

ik vraag me ook af of je wel op de site gekeken hebt van Thernalright..... Daar staat onder SUPPORT namelijk gewoon een handleiding. (http://www.thermalright.c...tion_slk700_800a_900a.htm)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, ik denk dat de link die MF geeft toch voldoende zou moeten zijn.. Daar staat het stap voor stap in : http://www.thermalright.c...tion_slk700_800a_900a.htm :)

Dus neem de tijd, print de handleiding eventueel gewoon effe, en ga voorzichtig te werk.
Zorg ervoor dat je de koeler vrij recht houd voordat je hem op de cpu bevestigd zodat je de core van de processor niet beschadigd. Dan kan er vrij weinig mis gaan.

Ook niet te veel koelpasta gebruiken.. (koelpasta gewoon heel dun gelijkmatig aanbrengen op de proc).

Succes :)

Dit topic is gesloten.