Toon posts:

Microsoft Outlook geeft irritante melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~d.sipma/outlook.jpg

Ik krijg deze melding om het kwartier. Opzich niet vreemd omdat ik outlook zo heb ingesteld dat hij om de 15 minuten even verzend/ontvangt. Maar nou hoef ik deze melding niet elk kwartier. De optie "Dit dialoog niet weergeven tijdens verzenden/ontvangen" werkt kennelijn niet, want zoals je kan zien staat deze aangevinkt. Wie weet een oplossing voor de probleem ? BvD !!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Wimmel

Hello

Heb je toevallig outlook-attachment-options geinstalleerd? Daar kreeg ik ook dit probleem mee. Outlook even herstarten lost het voor mij op.
Anders kun je misschien het vinkje even weghalen, outlook herstarten en weer aanvinken.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Beide al geprobeerd, geen resultaat,bedankt.

• Wimmel

Wimmel

Hello

Als je outlook2002 (xp) gebruikt heb je hier misschien iets aan.
Knowledge Base
OL2002: Outlook Send/Receive Progress Dialog Box Appears Unexpectedly
PSS ID Number: 327907
Article Last Modified on 8/30/2002

---------------------------------------------------
The information in this article applies to:
Microsoft Outlook 2002

This article was previously published under Q327907

SYMPTOMS
The Outlook Send/Receive Progress dialog box appears every time during a send/receive, even if you have selected the Don't show this dialog box during Send/Receive option.

RESOLUTION
To resolve this issue, follow these steps:
If the status bar is hidden, click Status Bar on the View menu to show it.
Press F9 (Send and Receive All).

The Outlook Send/Receive Progress dialog box no longer appears, and the status bar displays an abbreviated status of the send/receive.

To see the details of the send/receive in the Outlook Send/Receive Progress dialog box, click Send/Receive Status in the status bar, and then click Details.

MORE INFORMATION
For more information about troubleshooting sending and receiving messages, click Microsoft Outlook Help on the Help menu, type Troubleshoot sending and receiving messages in the Office Assistant or the Answer Wizard, and then click Search to view the topic.

Keywords: kbprb KB327907
Technology: kbOutlook2002 kbOutlook2002Search kbOutlookSearch kbZNotKeyword3

Discogs

Verwijderd

i kheb dit idd ook heel vaak gehad bij die beta.... toen was het zonder wat te doen ineens over.... heel irritant probleem. Oplossing heb ik nie voor je, ik hoop dat dat van Wimmel werkt

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:16

Zoefff

❤ 

Ben bang dat er geen oplossing is. Ik heb het probleem ook (gehad), en ook topic geopend, maar niemand had een oplossing helaas.

[rml][ OutlookXP] Verzenden/ontvangen NIET op voorgrond weergeven?[/rml]

Ik draai nu outlook 2003, en dat werkt gelukkig wel goed :)

Als je even kan, zou ik gewoon upgraden, 2003 werkt sowieso prettiger vind ik. Zie evt een aantal lopende topics over office 2003 voor de voor en nadelen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Tip werkt helaas niet :(

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 23:31 ]

Verwijderd

Zoefff schreef op 17 October 2003 @ 21:24:
Als je even kan, zou ik gewoon upgraden, 2003 werkt sowieso prettiger vind ik. Zie evt een aantal lopende topics over office 2003 voor de voor en nadelen.
ik had het juist met outlook 2003... helaas... (dit is geen topic om deze versie af te kraken, maar ik vind het 3 keer niks... hij importeerde mijn ouwe mail niet, adresboek was gaar etc....)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kijk eens in outlook bij >tools > send/recieve settings.
staat hier ergens een vinkje bij ?
ff weghalen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, staat nergens een vinkje, het lijkt mij echt een fout van het programma want het vinkje "Dit dialoog niet weergeven tijdens verzenden/ontvangen" staat hier ook al bij en dan zou je zeggen dat hij het niet weergeeft. Ik snap niet dat bij zo'n groot irritant probleem microsoft niet ff een update doet zodat deze bug eruit gaat.

• Wimmel

Wimmel

Hello

klaze, ik weet nog niet of jij Outlook-attachment-options geinstalleerd hebt.

Discogs

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-08 19:58
Ik heb een mailtje naar je toegestuurd, met een screenshot. Hopelijk lukt dit.

Verwijderd

Topicstarter
HOe ist het mogelijk, het werkt, grote dank harley !!! WAt ist ook een machtig forum

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:13

Blauw

De Schreeuw

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 15:41:
HOe ist het mogelijk, het werkt, grote dank harley !!! WAt ist ook een machtig forum
Misschien is het leuk als je voor de mensen die dit in de toekomst tegenkomen de oplossing ook nog even post? :)

Verwijderd

Topicstarter
het werkt icm met die andere tip, dus eerst dat pennetje rechtsonderin vastzetten, en dan op f9 drukken met de statusbalk in beeld. Bedankt man

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 15:44 ]

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-08 19:58
Het lukt mij niet om een screenshot te plaatsen. Dus had ik een mailtje naar hem toegestuurd met een screenshot.

Als je het "Verzenden/Ontvangen" scherm ziet klik details en dan op die punaise. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat in de openingspost bij de PIJL :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 15:50 ]

Pagina: 1