Toon posts:

120 GB USB Drive .. .weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een externe 120 GB USB drive gekocht. Na installatie krijg ik de melding dat het apparaat een snel usb apparaat is. Maar dat de de pc een langszaam USB apparaat is. Er zit wel een USB 2.0 cd bij, maar omdat ik XP gebruik .. zou dat niet nodig moeten zijn.

Het apparaat verschijnt niet als extra drive.

Op een tweede XP krijgt ik niet de melding van een 'langzaam' USB apparaat, maar ook daar verschijnt er geen nieuwe driveletter.

In beide gevallen ziet de computer het 'apparaat voor massaopslag'

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:21

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 20:00:
Ik heb een externe 120 GB USB drive gekocht. Na installatie krijg ik de melding dat het apparaat een snel usb apparaat is. Maar dat de de pc een langszaam USB apparaat is. Er zit wel een USB 2.0 cd bij, maar omdat ik XP gebruik .. zou dat niet nodig moeten zijn.

Het apparaat verschijnt niet als extra drive.

Op een tweede XP krijgt ik niet de melding van een 'langzaam' USB apparaat, maar ook daar verschijnt er geen nieuwe driveletter.

In beide gevallen ziet de computer het 'apparaat voor massaopslag'
die melding ligt niet aan xp maar dat je poorten usb 1.1 zijn.

verders moet je met drive management je harde schijf zien om vervolgens een drive letter toe tekenning...

heb het zelf ook.. telkens is het oorlog tussen me usb drive / digicam / cd writer

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Ja zoals duinkonijn al zegt denk ik dat hij gewoon wel herkend word maar geen drive letter krijgt. Moet je even bij deze computer en dan beheren en dan kijken of de drive ertussen staat. En deze dan een driveletter toewijzen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:21

Duinkonijn

Huh?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sjonnie3/schijfbeheer.JPG

ff plaatje geschoten waar je het kan vinden :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Nou moet het toch lukken? :9 :+

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
lol

Verwijderd

Topicstarter
Jullie allemaal heel erg bedankt!! Verbazingwekkend hoe snel en effectief jullie adviezen waren. Nogmaals, dank uit Zwitserland.
Pagina: 1