King for a day,... fool for a lifetime.
Ja, dat past prima, je hebt zelfs nog ruimte over...
Bij mij werken menu's van al dan niet gedownloade DVD's ook niet altijd naar behoren bij softwarematige DVD-players, ik denk dat dat normaal is. Je hebt grote kans dat de zooi het perfect doet op je stand-alone.
Bij mij werken menu's van al dan niet gedownloade DVD's ook niet altijd naar behoren bij softwarematige DVD-players, ik denk dat dat normaal is. Je hebt grote kans dat de zooi het perfect doet op je stand-alone.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 20:02 ]
Verwijderd
Het niet altijd werken van menu's is ook met legale DVD's hoor 
Met bijvoorbeeld Jiskefet - Debiteuren, Crediteuren heb ik daar ook last van namelijk.
Met bijvoorbeeld Jiskefet - Debiteuren, Crediteuren heb ik daar ook last van namelijk.
Zoek even op www.dvdrhelp.com naar een programma om een DVD te mounten als HDD letter. Dan kan je hem bekijken als DVD zonder een DVD brander te hebben.
Ik bedoel dus net zoiets als Deamon Tools, maar dan voor DVD's.
Ik bedoel dus net zoiets als Deamon Tools, maar dan voor DVD's.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Je moet bv de video_ts.ifo openen in powerdvd, dan kun je de dvd 'normaal' afspelen. De .vob is opgebouwd uit verschillende streams; video, subtitle (ondertiteling, navigatie, etc) en audio. Via de .ifo file weet de soft/hw dvd speler wat hij daarmee moet doen. Als je de .vob direct gaat afspelen speelt hij gewoon de video en de 1e audio stream af, zonder eventuele verdere (navigatie bv) info uit de .ifo file.
Je kan overigens ~4.700.000.000 op een dvdr branden. (in de praktijk komt het neer op 4.699.000.000 voor DVD+R)
Je kan overigens ~4.700.000.000 op een dvdr branden. (in de praktijk komt het neer op 4.699.000.000 voor DVD+R)
hey.. handige info en tips! thnx!
ik ga er vanmiddag na het werk naar kijken
ik ga er vanmiddag na het werk naar kijken
Het werkt!
Merci beaucoup!
Merci beaucoup!
Pagina: 1