Toon posts:

Inlogscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een acer aspire laptop waarop ik suse 8.1 draai.

Ik had het werkend, maar ik heb besloten om het opnieuw te installeren wegens acpi en apm problemen.
Maar nu kan ik gewoon installeren, maar bij het inlogscherm (dus helemaal aan het eind van de setup) zie ik een wit scherm, en verder niets.
Ik kan niets in typen en de laptop reageert niet, uitzetten is de enigste optie.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik kan wel via Linux-Safe Settings in linux komen, maar ik heb niet het gevoel dat dat me verder zal helpen.
Ook heb ik het al 2 maal opnieuw geinstalleerd, zonder enige vorm van succes.

Tevens draai ik win XP.

Bvd.

Verwijderd

Acer Aspire + suse linux 8.1

hmm en je had het al werkend ?

probeer eens redhat 9 ik heb geen problemen met acer flappies etc
maar dat is mijn mening nl voordat er weer iemand gaat zeuren over een distro oorlog

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het werkende.
Ik vermoed dat het probleem ergens bij de resolutie zit, want toen ik de resolutie wilde instellen toen hij het nog wel deed, kreeg ik precies hetzelfde scherm als ik op test drukte.

En RH9 proberen lijkt mij niet de beste oplossing, omdat ik hier 3 cd's van suse heb te liggen inclusief alle bijbehorende boeken (maar die kunnen mij in dit geval niet helpen).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 20:30 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ga dan maar lekker verder in je oude topic, na 2 dagen een nieuw topic openen over hetzelfde probleem gaat natuurlijk nergens over.

Slotje

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.