Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Widowmaker + Banaan in de C!T

Pagina: 1
Acties:

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Nu enkele bladen het casemodding onder de aandacht brengen komen er natuurlijk reacties los van 'echte' modders.

In het Novembernummer van Computer!Totaal wat een dezer dagen op de deurmat zal belanden is een reactie te vinden van Tom aka The Widowmaker.

Verder staan er een 2-tal foto's in, de kast van The Widowmaker en de SpaceCase van Bart Banaan.

Jammer dat er geen verwijzing is naar dit forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 17-10-2003 19:28 . Reden: Typevaut modded :) ]

ARME AOW’er

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Het zal wel weer een flink artikel van hoog niveau zijn als ik een gokje mag doen.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

In de laatste C!P staat ook al een artikel over waterkoeling.. Als dit op hetzelfde niveau is moet ik Corn toch wel gelijk geven :/

Krijgen we nu zo'nzelfde gezever als ReseTTim's koffermod in de Kijk?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Oxigun schreef op 17 October 2003 @ 19:35:
In de laatste C!P staat ook al een artikel over waterkoeling.. Als dit op hetzelfde niveau is moet ik Corn toch wel gelijk geven :/

Krijgen we nu zo'nzelfde gezever als ReseTTim's koffermod in de Kijk?
En bijbehorend geboast van mijn mod stond in de c!p?

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Nee, dat was alleen de foto, maar dat topic er over had geloof ik 5 pagina;s (uit me hoofd)

Kleiner dus: Mijn casemod komt in de KIJK te staan :)

[ Voor 31% gewijzigd door Oxi op 17-10-2003 19:38 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Dacht dat je deze bedoelde: Casemodding in de KIJK

• bredend
  • Laatst online: 27-11 19:16
Ik ben uit het 'Kijk tijdperk', en dat zal niemand erg vinden :+

Ik vraag me af of het nog indruk maakt, C!T heeft er bijna een rubriek van gemaakt en ze proberen mensen altijd wijs te maken dat het super simpel is en dat iedereen het kan bla bla. Alsof ze iets te verkopen hebben.

mja, zien wat het brengt.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
bredend schreef op 17 oktober 2003 @ 19:58:
Ik vraag me af of het nog indruk maakt, C!T heeft er bijna een rubriek van gemaakt en ze proberen mensen altijd wijs te maken dat het super simpel is en dat iedereen het kan bla bla. Alsof ze iets te verkopen hebben.
Elke publiciteit die er aan je hobby wordt gegeven lijkt me leuk. Als iemand het leest en verder informatie wil, dan komt hij vanzelf wel op de juiste plaatsen terecht.

ARME AOW’er

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 17 October 2003 @ 19:26:
[...]
Jammer dat er geen verwijzing is naar dit forum.
Kijk eens op Blz. 61, aan de rechterkant :)

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
--Erik-- schreef op 17 oktober 2003 @ 21:07:
[...]
Kijk eens op Blz. 61, aan de rechterkant :)
Nou ik heb gekeken... en er staat niets en dat is logisch want de reactie staat op pagina 18 :) en verder in het hele nummer niets meer.

ARME AOW’er

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 14:39
Tsjee, wist niet dat mijn mail zoveel gevolg zou hebben... ik log in op MSN meteen tig schermen je staat in de C!T, kom ik op GoT staat er een topic over, heeft heel wat aarde in de voeten zo'n mailtje!

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Hahaha, ruik ik in de eerste paar reacties een snufje jalouzie??? Hahahaha....

Maar leuk man! Dank je, GuardianAngel!
Geinig dat onze hobby weer eens wat aandacht krijgt in de bladen. En als je het vorige nummer van C!T heb gelezen, dan kan je Widow alleen maar gelijk geven, het had weinig met casemodden te doen, meer met case versieren.

Verderop in het oktober nummer stond een stukje over het plaatsen van een window, met decoupeerzaag en spuitbus. Dat was dus eigenlijk wel 'echt' casemodden.....

[ Voor 4% gewijzigd door Bart_Banaan op 17-10-2003 22:02 ]

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Ach, het is natuurlijk best leuk, maar het gaat er bij zo'n blad om, dat ze zoveel mogelijk lezers/leden krijgen, en als ze merken dat ze met mooie pics en gewoon te kopen premod stuff meer positieve reacties krijgen van lezers, doen ze natuurlijk dat.

Maar ook dan nog, die plexi case met al die kabeltroep erin kon niet, en 2 LEDfans en een baybus in een Chieftec met een premod window vind ik ook niet kunnen. (natuurlijk is het mooi, maar noem het dan niet casemodding ofzo....)

Verder leuk dat er gereageerd wordt op TWM's mail, en dat ze aangeven ook wel is wat meer echte 'mod artikelen' willen schrijven (geen artikelen - producten, maar artikelen - verhalen ;) ), misschien gaan lezers zich er dan meer voor het casemodden intereseren, en pakken ze de dremel/schrovendraaier/zaag/whatever ipv de gewoon te kopen premod stuff :)

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 14:39
Ja maar wat ik dan ook zo raar vind, is dat ze de basics laten zien. Als ik bv. fotosoep zou verkopen, dan zou ik niet een rechthoekje tekenen en dan zeggen van kijk dit kan je ermee, maar een supermooie grafische 3D tekening maken en die dan showen. Zo zou het ook moeten zijn met het "modden" wat ze deden, een supermooie case showen, dan krijg je de mensen enthousiast over CM en dan krijg je vanzelf positiefe reacties op je artikel. Dan denken de mensen de volgende keer, van Hey de C!T showed allemaal mooie dingen en dan gaat de verkoop omhoog. Het zal niet denderend omhoog gaan van dat ene topicje, maar je krijgt er wel een goed imago van.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

The Widow Maker schreef op 17 October 2003 @ 22:27:
Ja maar wat ik dan ook zo raar vind, is dat ze de basics laten zien. Als ik bv. fotosoep zou verkopen, dan zou ik niet een rechthoekje tekenen en dan zeggen van kijk dit kan je ermee, maar een supermooie grafische 3D tekening maken en die dan showen. Zo zou het ook moeten zijn met het "modden" wat ze deden, een supermooie case showen, dan krijg je de mensen enthousiast over CM en dan krijg je vanzelf positiefe reacties op je artikel. Dan denken de mensen de volgende keer, van Hey de C!T showed allemaal mooie dingen en dan gaat de verkoop omhoog. Het zal niet denderend omhoog gaan van dat ene topicje, maar je krijgt er wel een goed imago van.
Juist, dat probeer ik te zeggen ;) Als ze met zulke artikelen meer (enthousiaste) lezers krijgen, dan wanneer ze een verroeste kast ombouwen tot paradijs (alhoewel dat misschien ook aandacht trekt.... :o ), dan doen ze dat! Maar daarom mag je dus van geluk spreken dat ze pics in hun blad gaan zetten die ze van jou hebben! :)

(ik heb trouwens nog nooit gezien dat ze daar 'echt' hebben gemod, als ze dat nou is doen, en dan de positieve/negatieve reacties verzamelen, en kijken of die hoger/lager zijn dan wanneer ze iets met premod doen, kunnen ze daar misschien uit opmaken wat populairder is, en zo op de wens van de lezers inspelen, en zo dan ook weer meer lezers tekken....... :Y) ) wow, lange zin :P

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 13:59
Ik heb nog geprobeert het stukje te scannen maar het is niet te lezen :(.

Maar nu we het tog voer C!T hebben. Ik zelf al een een poosje lid. Maar ik wil eigenlijk wel een andere tijdschrift. Vind dit te saai worden. Ik wil wat meer meningen en wat grapiger kan ook wel. Lieft dat het ijdschrift ook wat meer aandacht besteden aan case-modding. Maar het moet wel een nederlands blad zijn. Kan iemand nog een blad aanbevelen ?

Verwijderd

Je moet natuurlijk ook in ogenschouw nemen dat die bladen allemaal rondkomen van de adverteerders. Dus als daar veel premod shops in staan, is het hele artikel eigenlijk een extra stimulans voor de verkoop...
Net zo goed dat een vermelding van www.tweakers.net meer frontpage bezoek en vermelding van gathering.tweakers.net netto meer nieuwe users oplevert. ;)

Je zal toch houden dat nieuws/magazine niet alles dekkend kan zijn. Vaak worden de extremen er uit gepikt, of 'toevallige' aanboringen van bronnen om een artikel te vullen. Daarnaast nemen ze simpele voorbeelden waarmee iedereen aan de gang kan (en kan € kopen :Y) ) zodat het een beetje breed artikel wordt wat zoveel mogelijk mensen aanspreekt.

Ik snap persoonlijk eigenlijk niet dat magazine's tegenwoordig nog zo goed lopen. Internet is heel uitgebreid, geen enkel dag surfen is hetzelfde, bijna iedere grote site heeft wel een nieuwspagina en een actieve community - dus er zijn genoeg alternatieven. Wat wel zo is dat je voor internet wat meer interactief moet browsen, terwijl bij een magazine er een voorselectie is gedaan door de makers...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 23:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 23:08:
Je moet natuurlijk ook in ogenschouw nemen dat die bladen allemaal rondkomen van de adverteerders. Dus als daar veel premod shops in staan, is het hele artikel eigenlijk een extra stimulans voor de verkoop...
Net zo goed dat een vermelding van www.tweakers.net meer frontpage bezoek en vermelding van gathering.tweakers.net netto meer nieuwe users oplevert. ;)

Je zal toch houden dat nieuws/magazine niet alles dekkend kan zijn. Vaak worden de extremen er uit gepikt, of 'toevallige' aanboringen van bronnen om een artikel te vullen. Daarnaast nemen ze simpele voorbeelden waarmee iedereen aan de gang kan (en kan € kopen :Y) ) zodat het een beetje breed artikel wordt wat zoveel mogelijk mensen aanspreekt.

Ik snap persoonlijk eigenlijk niet dat magazine's tegenwoordig nog zo goed lopen. Internet is heel uitgebreid, geen enkel dag surfen is hetzelfde, bijna iedere grote site heeft wel een nieuwspagina en een actieve community - dus er zijn genoeg alternatieven. Wat wel zo is dat je voor internet wat meer interactief moet browsen, terwijl bij een magazine er een voorselectie is gedaan door de makers...
offtopic:
Ik had tot voorkort nog geen WiFi, op de plee kon ik dus niet veel anders als een magazine lezen. Dan las ik wel de C'T en de Duitse C'T (DUS NIET COMPUTER!TOTAAL) maar toch zijn dat magazines. Nu ik WiFi heb kan ik ook posten als ik zit te schijten en dat is toch wel beter.

Ontopic:

Ik heb dat artikel in de C!T ook gezien, maar het kwam idd zo over van kijk dit ziet er stoer uit en voor $$$ kunt u dit ook hebben. Niet helemaal waarover het gaat maar ik vind ook dat je als Tweaker en casemodder geboren wordt.

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Oxigun schreef op 17 October 2003 @ 19:37:
Nee, dat was alleen de foto, maar dat topic er over had geloof ik 5 pagina;s (uit me hoofd)

Kleiner dus: Mijn casemod komt in de KIJK te staan :)
jongens mijn koffer stond o.a. in de PCM en in de PC Active :) . voor de PCM is er speciaal nog een fotograaf voor langsgekomen met paraplu's :P :) en daarvan heb ik dus prachtige hi-res foto's van :) 3100 x 1900 ofzow :)

de mormel van luna waar ik ook mee geholpen heb heeft in de PC Active gestaan :D :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Er zijn een aantal hier vergeten dat ze ooit zelf met 'niets' zijn begonnen. Mijn case is niet gemod tenzij je een fancontroller en wat knalgele ronde kabels daaronder laat vallen.

Een klein artikel in een of andere blad en mijn aanwezigheid in dit forum, en dus de topics, zorgeden ervoor dat ik vorig jaar bij de OC-dagen wezen kijken om te zien wat CM nu eigenlijk inhield.

Nou, dat bleek dus heel wat te zijn en als een artikel in wat voor blad dan ook er voor zorgt dat die hobby aandacht krijgt, prima. Misschien ga ik ooit ook de zaag, de vijl en de dremel ter hand nemen en creeër ik iets waaraan er een aantal een puntje kunnen zuigen (al lijkt me dat onwaarschijnlijk).

Prutsblad of niet, er is tenminste aandacht.

Ik val in herhalingen

ARME AOW’er

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Dat er alleen een verwijzing is naar casjunkies vind ik wel begrijpelijk. Het Got forum is, naar mijn mening, door het beleid van het afgelopen jaar minder toegankelijk geworden voor mensen die hun creatieviteit en ideetjes willen delen met andere modders. Voor een forum over casemodding is dit natuurlijk essentieel. Dat neemt niet weg dat op Got diepgaande technische vragen beter tot z'n recht komen...

Verwijderd

Elke vorm van publiciteit voor de hobby is mooi meegenomen. Duidelijk dat het fenomeen nog niet echt doorgedrongen is bij de grote massa, maar door dit soort publikaties wordt dus inderdaad interresse opgewekt. Trouwens selektief gebruik van preMOD-artikelen is helemaal niet verkeerd, niet iedereen heeft twee gouden handjes.

IIG is CaseJunkies hier wel blij mee ;)

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 17 October 2003 @ 21:14:
[...]

Nou ik heb gekeken... en er staat niets en dat is logisch want de reactie staat op pagina 18 :) en verder in het hele nummer niets meer.
Ik bedoelde dan ook dat Tweakers op pagina 61 vermeld staat :)

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 13:59
--Erik-- schreef op 18 October 2003 @ 18:25:
[...]

Ik bedoelde dan ook dat Tweakers op pagina 61 vermeld staat :)
Het artikel over de newstracker

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

tjah, als ze alleen de echte mooie mods zonder premod gedoe gaan verkopen blijft er IDD weinig meer over om te showen, en dan is het voor hun zo belangrijke "reclame"gedoe er vanaf. niet echt bevoordelijk. Maar de echte casemodders weten waar ze hun mooie en goede info kunnen vinden ;) :)
Pagina: 1