Toon posts:

Lost and Found destination drive?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil bij mijn hd bestanden terughalen die ik kwijt ben geraakt door een format.
nou in lost and fout selecteer ik die hd als source. maar als ik daarna de destitination drive wil seleceren staat mijn andere (2,5gb) had er niet bij :s
alleenhet diskette station?. maar die 2de hd kan ik wel kieze bij source maar daarna kan ik alleen maar het diskette station kiezen??
hoe kan dat ik meot och gewoon mijn bestanden kunnen opslaan op een aparte hd? hij is fat32 geformateerd btw dus daar ligt het niet aan.
iemand?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 16:12
Heb ik ook gehad. Geen oplossing voor gevonden. Lost en Found is een erg oud proggie, wou ook al niet op disks >8.4Gb, en dezelfde problemen heb ik ook gehad.

Oplossing was voor mij GetDataback. Geinstalled op een andere PC, "gesloopte" hdd laten analyzen, en alles teruggehaald.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 13:27
ermzz... bestanden van na een format? bij een format gooi je alles weg, dus echt ALLES.. schijf helemaal leeg... dus lijkt me sterk dat daar proggies voor zijn om ze terug te halen... oftewel... data pleitos.. niets aan te doen

[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 18-10-2003 19:43 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 16:12
RedXraD schreef op 18 October 2003 @ 19:43:
ermzz... bestanden van na een format? bij een format gooi je alles weg, dus echt ALLES.. schijf helemaal leeg... dus lijkt me sterk dat daar proggies voor zijn om ze terug te halen... oftewel... data pleitos.. niets aan te doen
Nee, format = deleten file tabel enz. Onvoorwaardelijk format is alles overschrijven met nullen. Een normale format is met de juiste proggies zonder problemen te recoveren (mits nog niet overschreven)