Waar is mijn schijfruimte :@

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• blibby1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 14:28
Windows XP gaf aan dat ik niet genoeg schijfruimte had op de E: Ik had nog 50 MB over. Dus heb ik 1,8 GB overgezet naar een andere schijf. Nu geeft hij aan dat ik 282 MB vrij heb. waar is die andere 1,6 GB heen? Ik heb schijfcontrole gedaan, defragmentatie en ik heb gescand op virussen. Dit alles werkt niet.

Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit verhelpen???

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Restorefuncties nog aan staan waarschijnlijk? gebruik ff de search, daar kun je zeker vinden hoe je dit uit kunt zetten, en volgens mij staat dit ook gewoon in de FAQ

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Al in de prullenbak gekeken?

...ah...misschien erger. Vertel hem je Norton op je systeem staan...ach ja..die installeren namelijk een TWEEDE prullenbak, dus al leeg je de prullenbak dan moet je alsnog de prullenbak van norton legen :-)

Misschien eens tijd om je HD op te schonen, defragmenteren, enzovoort..

There is no place like ::1

Verwijderd

prullenbak al leeg gemaakt?

edit ben traag :+

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 18:07 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Norton Antivirus 2003 toevallig ? Dan moet je rechts op de prullenbak klikken en Empty Norton Protected Files kiezen ...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

restartje gedaan? mischien berg cach (swapfile) aangemaakt door windows?

of met nav2k3, "empty norton protected files"

edit: weer te laat met mn nav2k3 :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2003 18:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het antwoord staat hierin: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Check verder ook je mail :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.