Toon posts:

KLOTEZOOI ZEG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje op Tweakers en ik help veel mensen met problemen, ZEIK me dan aub niet af op het SG forum!! Ik wil alleen maar helpen!! Dus als daar iemand een probleem mee heeft meld dat ff dan kom ik hier gewoon niet meer!! maar vraag dan eerst ff aan de mensen die ik geholpen heb!! en ja ik weet dat ik wel eens onzin dingen reageer, maar ja ik kan niet altijd serieus zijn!!!!!! Dus eeeuh zeggen jullie het maar!!!!

:(

een TIJDELIJK niet tevreden TWEAKER!!!!!

Verwijderd

gewoon schijt aan hebben... (oke = nie cool)

Verwijderd

Ik heb het nog niet gelezen, dus ik kan daar inhoudelijk ook geen mening over geven, maar ik geloof direct dat jij altijd hulpvaardig bent. zolang de meerderheid van de 'belangrijke' mensen dat heeft is er niets aan de hand. Maar nu weet je wel hoe adjes/modjes zich moeten voelen >:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FireBlade, je moet er gewoon even mee leren leven dat er wat "harder" gemodereerd wordt op SG.

We zijn al die irri Onzin Forum mensen een beetje zat :(

(dat geldt dus niet voor iedereen, maar voor de modjes is dat ook lastig te filteren)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 december 2000 23:41 schreef DSmarty het volgende:
FireBlade, je moet er gewoon even mee leren leven dat er wat "harder" gemodereerd wordt op SG.

We zijn al die irri Onzin Forum mensen een beetje zat :(

(dat geldt dus niet voor iedereen, maar voor de modjes is dat ook lastig te filteren)
Dat er harder gemodereerd word is niet mijn probleem, PRIMA zelfs, maar Let daarbij wel ff op WIE je loopt te stangen!! da's eigenlijk alles wat ik wil zeggen!! nou ja kijk maar wat je ermee doet, dit is wat ik kwijt wilde! :)

Succes ermee verder.

Lichtelijk geirriteerde Tweaker (tot nu toe)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik en met mij wel meer non-onzinners willen SG gewoon houden zoals het was... Netjes, schoon en gezellig zonder al die enorme onzin-zooi. Ik ben ook blij dat er redelijk streng gemod wordt op dit moment in SG (kan nog strenger van mij). En als je dan met
WEekend zit erweer op ik ben weer thuis!!! kijk maar wat jullie er mee doen MUHAHAHAH
begint, ja dat is niet handig.

* IceStorm wil ook nog even zeggen dat je shift hangt....

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 08:27 schreef IceStorm het volgende:
Ik en met mij wel meer non-onzinners willen SG gewoon houden zoals het was... Netjes, schoon en gezellig zonder al die enorme onzin-zooi. Ik ben ook blij dat er redelijk streng gemod wordt op dit moment in SG (kan nog strenger van mij). En als je dan met
[..]

back to the roots, zoals SG was VOOR het onzinforum allicht ge-opend werd :)

Jullie moeten er maar aan wennen gasten, mixmaster komt ook wel even om die gekken uit onzin aan 'ut lijntje te houden...

begint, ja dat is niet handig.

* IceStorm wil ook nog even zeggen dat je shift hangt....

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik weet niet WAT er gebeurd is (ben nog niet in SG geweest), maar wil wel even zeggen dat wij NIET (nouja, ik niet) kijken naar wie het gepost heeft. Stel dat jij iets post wat op het randje zit dan zullen we het waarschijnlijk toch wegpleuren omdat wij ander gezeik krijgen van 'ja maar dat van hem laat je wel staan'... maarehm weet dus niet wat er gebeurd is :)

Verwijderd

ja wat niet afzeiken :( :7

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb die thread gesloten, en ik kijk idd niet naar wie hem gepost heeft (belachelijk eigenlijk dat mensen dat denken), maar naar de inhoud.
En als die "des Onzins" is, dan gaat 'ie dicht.
Plain and simple.
Pagina: 1