Welkom op GoT
Inderdaad is dat waarschijnlijk de oplossing (zie ook de diverse eerdere topics hierover op GoT), al leg je het wat vreemd uit zodat de
search op je gebruikte woorden misschien niets terug zou geven. Dat geeft mij dus de mogelijkheid om nu even te wat
te zeuren uit te leggen over GoT
Ten eerste is het (als zelf zoeken niets oplevert natuurlijk) erg belangrijk om de vraag duidelijk te stellen, ik begreep pas na het antwoord van hbb gelezen te hebben wat je vraag is. Kan natuurlijk ook aan mij liggen

Ten tweede is een goede topictitel erg handig: eentje die zegt over welk programma / welk OS het gaat en wat er fout gaat: als iedereen 'wie kan me helpen' als titel neemt, kunnen we beter de topictitels afschaffen

Ten slotte horen vragen over losse software zoals OE thuis bij de buren:
Software Algemeen
Ik verplaats en hernoem je vraag dan ook even
Deze zaken staan trouwens uitgelegd in
FAQ topicstart + specifiek voor de subfora in de diverse "sticky" topics bovenaan, voor WOS (waar je je vraag stelde) dus
WOS Policy
offtopic:
Oeh en gek worden van software moet je niet doen: computers ruiken angst en dan gaan ze alleen maar rare dingen doen

Maar vreemd dat het ook met GIF is, als het goed is wordt dat standaard niet uitgeschakeld via beveiligingsopties. Als je er niet uit bent horen we het dus graag
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)