Toon posts:

[OE6] Attachments niet meer te openen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
8)7 als ik media-player download en ga daarna naar outlook kan ik de binnen gekomen mailtjes gewoon aflezen. heb ik mijn comp. afgesloten en start 'm daarna opnieuw dan kan ik de mailtjes (MET BIJV. FILMPJES) niet meer openen dit geld ook voor pps bestanden en foto's zoals gif, mpeg e.d.
het heeft waarschijnlijk te maken met instellingen.
ik heb windows 98, outlook 6, en virusscanner norton.
altublieft ik word gek.
b.v.d. hans

Verwijderd

je moet in outlook 6 naar opties gaan en dan naar beveiliging en dan Opslaan of openen van .... uitzetten

Verwijderd

Topicstarter
thanks, ik ben er denk ik uit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Inderdaad is dat waarschijnlijk de oplossing (zie ook de diverse eerdere topics hierover op GoT), al leg je het wat vreemd uit zodat de search op je gebruikte woorden misschien niets terug zou geven. Dat geeft mij dus de mogelijkheid om nu even te wat te zeuren uit te leggen over GoT :)

Ten eerste is het (als zelf zoeken niets oplevert natuurlijk) erg belangrijk om de vraag duidelijk te stellen, ik begreep pas na het antwoord van hbb gelezen te hebben wat je vraag is. Kan natuurlijk ook aan mij liggen :+
Ten tweede is een goede topictitel erg handig: eentje die zegt over welk programma / welk OS het gaat en wat er fout gaat: als iedereen 'wie kan me helpen' als titel neemt, kunnen we beter de topictitels afschaffen ;)
Ten slotte horen vragen over losse software zoals OE thuis bij de buren: Software Algemeen

Ik verplaats en hernoem je vraag dan ook even :)

Deze zaken staan trouwens uitgelegd in FAQ topicstart + specifiek voor de subfora in de diverse "sticky" topics bovenaan, voor WOS (waar je je vraag stelde) dus WOS Policy

offtopic:
Oeh en gek worden van software moet je niet doen: computers ruiken angst en dan gaan ze alleen maar rare dingen doen ;)

Maar vreemd dat het ook met GIF is, als het goed is wordt dat standaard niet uitgeschakeld via beveiligingsopties. Als je er niet uit bent horen we het dus graag :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

F_J_K schreef op 17 oktober 2003 @ 17:51:
[...]

Maar vreemd dat het ook met GIF is, als het goed is wordt dat standaard niet uitgeschakeld via beveiligingsopties. Als je er niet uit bent horen we het dus graag :)
Het gaat hier om Outlook Express en volgens mij houdt die gewoon alles tegen als de bovengenoemde optie aan staat.. Je mag het niet saven en niet openen! Zelfs een doodgewone JPEG is dan ineens verboden :/

Wees consequent, maar niet altijd