Windows 2000 monitor slaapstand uitschakelen.

Pagina: 1
Acties:

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 15:13
Ik heb hier een vreemd probleem. We hebben hier windows 2000 machines staan. Nu schiet elke het beeldscherm na 15 minuten in de slaapstand. Vreemd want in de power opties van het configuratie scherm staan alles op altijd aan. In de bios staat het uitgeschakeld. De screensaver is ook uitgeschakeld maar toch blijft het voorkomen dat het scherm in de slaapstand schiet. Is er een registry setting die dit insteld ?

Ik heb al bij www.winguides.com gekeken maar daar stond niets. Misschien dat een van jullie het weet. PC's zijn Compaq Deskpro EN machines.

JohnS

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Ik denk dat het aan je monitor zelf ligt. Spit de OSD (On Screen Dislpay, die knoppen die erop zitten) eens door.

Suc6 :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34

talin

ES-MA

volgens mij is het niet de monitor die in slaapstand gaat , maar de Win2000 beveiliging die er op staat .
( natuurlijk is het dan de monitor die in slaapstand gaat maar dat komt doordat het systeem zichzelf locked )

kan het dus daar in zitten ? moet je na het uit " slaapstand " halen van je monitor je weer nieuw aanmelden ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!