NEC 1300A of Lite-on LDW 411s?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 15:16

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Beide dvd branders zijn relatief goedkoop. De liteon kan veel sneller cd-r branden.
Maar wat is de betere, stabielere.

Verwijderd

Ik heb altijd goede ervaringen met Lite-On gehad, dus als ik zou moeten kiezen zou ik voor de lite-on gaan.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:59
Ik heb een 1300A... ik vind hem zeer chill.. vooral met die alternatieve firmwares wordt hij nog aantrekkelijker :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb helaas nog geen ervaring met de 411 van LiteOn m.b.t. media compatibiliteit. De NEC slikt nu bijna alles, is regio vrij, zonder rip speed limiet :) Alleen Princo's en sommige Emtec's geven nog problemen met de NEC. Alle andere 534 merken doen het wel :)

webOS all the way!

Verwijderd

Volgens mij kon je met de vorige versie van de lite-on(LDW 401s) met een firmware update ook - DVD's branden.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lite On is goedkoper maar NEC ziet er steviger eruit. Ik zou gewoon voor de Lite on gaan. Die is gewoon keurig en de software die er ook bij zit is prima. Zal je geen - kunnen branden. Je gaat toch niet naar de winkel en 2 soorten verschillende DVD-r/DVD+r halen? Volgens mij is die -r ook nog duurder.

Qua lengte is NEC ook iets langer dan de Lite On van de DVD Brander misschien ivm je moederbord en plaatsing 5¼ sloten.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 19:05
@ itsalex >> deze liteon kan dus wel +/- branden er daarbij brandt de liteon cds op 40x ipv 16x voor de Nec ik zou voor de liteon gaan ik heb er een cd brander van en die werkt perfect. ik heb zelf wel die NEC maar dat komt omdat de liteon +/- versie nog niet leverbaar was.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sorry et36s had het eentje(401s) niet gezien maar ok je kan wel sneller cd branden. Alleen vind ik van de Lite on dat het wel goedkoper aan voelt. Maar die oude 401s is wel goedkoop(115 euro) ten opzichte van die Nec die volgens mij duurder is.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 15:16

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Het gaat mij dus echt om de 411s die + en - kan branden. Ik heb nu nog iets van 45 princo dvd-r disks ( 4 speed zonder opdruk www.opus.nl) Ik wil deze nog wel kunnen gebruiken. Op een sony dru500a gaan ze op 2 speed best goed. Een gewone cd brander (48x) van lite-on heb ik al, dus daar hoeft het niet voor.

Zijn er mensen die ervaring hebben met beide, de NEC 1300a en de LDW 411s?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan prima zelf een DVD brander uitzoeken. Als je niet weet hoe je moet kiezen, kijk dan in de FAQ van dit subforum :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.