Toon posts:

Nieuwe mobo + cpu + laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal.

net ff naar computerzaakje geweest. daar zeiden ze dat mijn cpu dus ook kon zijn doorgebrand doordat ik siliconenpast zo'n beetje over hele cpu had gesmeerd. maybe dus mobo ook stuk.

ik ga dus een nieuw mobo en cpu halen (als mobo niet kapot is verkoop ik hem aan een huisgenoot)

mijn keuze:

Asus A7V600 DDR (AMD) +audio +lan € 105
AMD Athlon XP 2400+ 256KB cache (1,93Ghz) € 100
coolermaster erop
en nieuwe chipset fan

asus l3500D notebook € 1399. (deze gebruik ik voor studie, downloaden en multimedia (films afspelen op tv) (geen games)

goeie keus of zouden jullie het anders doen?

Verwijderd

we weten tog niet wat je te besteden hebt dus hoe kunne wij er nou wat van maken?
ik weet ook nie of je dat zo wel mag poste ik d8 dat er een een topic over was over je "nieuwe systeem"vragen.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

quote: faq
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
Zie hiertoe ook "--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---. Hier vallen "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" vragen dus ook onder

[ Voor 87% gewijzigd door w0w op 17-10-2003 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
darn, weer verkeerde catogorie, sorry ben beetje opgefokt omdat mijn pc het heeft begeven.

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af of er voor dat bedrag misschien betere notebooks zijn

Verwijderd

De catogorie is wel goed maar je mag hier niet een topic van maken. zie de link van yojordi.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
GoT is niet bedoeld voor "Welke moet ik nemen?" vraagjes, zie hiervoor de desbetreffende FAQ en Stickies (o.a. de al gegeven link) :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.