Ik hoorde van mijn vader gisteren dat hij op televisie reclame had gezien over TV Home. TV Home biedt Haarscherpe beeld- en geluidskwaliteit via uw vertrouwde kabelaansluiting . TV Home is nog niet overal verkrijgbaar:
TV Home is nog niet overal verkrijgbaar. Via de postcodecheck hiernaast kunt u eenvoudig nagaan of TV Home bij u beschikbaar is. Zo ja, dan kunt u TV Home bestellen of meer informatie aanvragen.
Dit zijn de mogelijkheden die TV Home bied:
TV Home biedt een basisabonnement, dat bestaat uit:
-alle zenders uit standaard kabelpakket in digitale kwaliteit
-meer dan 45 extra televisiezenders
-30 populaire radiozenders in digitale kwaliteit
-40 non-stop muziekkanalen van Music Choice
-elektronische programmagids
U betaalt hiervoor slechts € 8,50 per maand
Daarnaast biedt TV home u de mogelijkheid om u extra te abonneren op een of meer Premium kanalen:
CineNova € 9,95
Zee TV € 15,50
Set Asia € 15,50
A-TiVi € 19,50
CTN € 19,50
TVBSE € 27,00
Meer info hierover, check => www.tvhome.nl
Maar
Nu is mijn vraag, zijn hier al meer ervaringen mee met deze service?
Want dit bedrijf bestaan naar mijn weten nog niet zo lang (ook omdat deze service nog niet overal beschikbaar is), en daarom wilde ik graag weten of er meer mensen zijn die al van deze service gehoord hebben, of zelfs al in gebruik hebben genomen.
TV Home is nog niet overal verkrijgbaar. Via de postcodecheck hiernaast kunt u eenvoudig nagaan of TV Home bij u beschikbaar is. Zo ja, dan kunt u TV Home bestellen of meer informatie aanvragen.
Dit zijn de mogelijkheden die TV Home bied:
TV Home biedt een basisabonnement, dat bestaat uit:
-alle zenders uit standaard kabelpakket in digitale kwaliteit
-meer dan 45 extra televisiezenders
-30 populaire radiozenders in digitale kwaliteit
-40 non-stop muziekkanalen van Music Choice
-elektronische programmagids
U betaalt hiervoor slechts € 8,50 per maand
Daarnaast biedt TV home u de mogelijkheid om u extra te abonneren op een of meer Premium kanalen:
CineNova € 9,95
Zee TV € 15,50
Set Asia € 15,50
A-TiVi € 19,50
CTN € 19,50
TVBSE € 27,00
Meer info hierover, check => www.tvhome.nl
Maar
Nu is mijn vraag, zijn hier al meer ervaringen mee met deze service?
Want dit bedrijf bestaan naar mijn weten nog niet zo lang (ook omdat deze service nog niet overal beschikbaar is), en daarom wilde ik graag weten of er meer mensen zijn die al van deze service gehoord hebben, of zelfs al in gebruik hebben genomen.