[Access] Combolist rapport

Pagina: 1
Acties:

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51
Hoi, ik heb een database waarin een aantal verkoopgegevens staan.

Van deze gegevens wil ik een rapport maken, maar met een formulier zodat je wat parameters in kunt stellen voor het rapport. Dit heb ik gemaakt adhv de help in Access (2000 btw) en zolang ik een begindatum, een einddatum en één klant invoer gaat het goed.

Nu heb ik het formulier zo gemaakt dat je ook meerdere klanten in kunt vullen, mbv een listbox. Daar ligt nu mijn probleem, omdat de code dan heel anders wordt.

Ik heb nu de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Private Sub OK_Click()
    Dim stDocName As String
    Dim stLinkCriteria As String
    Dim ctl As Control
    Dim varItem As Variant
    Dim FromDate As Date
    Dim ToDate As Date

FromDate = Me.Begindatum
    ToDate = Me.Einddatum
    stDocName = "Tomaat_PerWeek"

Set ctl = Me.Klant

For Each varItem In ctl.ItemsSelected

stLinkCriteria = "[Datum] Between #" & Format(FromDate, "mm-dd-yy") _
& "# AND #" & Format(ToDate, "mm-dd-yy") & "AND [KlantNaam]='" & _
ctl.ItemData (varItem) & "'"

DoCmd.OpenReport stDocName, , , stLinkCriteria

Next varItem

Set ctl = Nothing
End Sub

Ik krijg hierbij echter een foutmelding:
"De expressie Bij Klikken die u hebt opgegeven als instelling voor de gebeurteniseigenschap, heeft de volgende fout veroorzaakt: Er is een fout opgetreden in de communicatie tussen [databasenaam] en het OLE-bronprogramma of het ActiveX besturingselement.
*De expressie geeft niet de naam van een macro, de naam van een door de gebruiker gedefinieerde functie of een [gebeurtenisporcedure] als resultaat.
*Er is een fout opgetreden bij het evalueren van een functie, gebeurtenis of macro."

Ergens zal dus iets fout zitten in de code (of iets niet gedefinieerd zijn) maar ik zie niet wat dat dan is..
Wie ziet het wel?

[ Voor 5% gewijzigd door Sherlock op 17-10-2003 14:28 . Reden: layoutverneuking ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.