Apple en Joppiesaus all the way
Het lijkt me dat dat geen probleem is: ze verkopen zelfs zelf WiFi-setjes voor een thuisnetwerk en hebben uitleg online staan over hoe je je internet deelt.
Volgens mij mag dat gewoon bij @home hoor. Kon je vroeger ook niet voor een tientje per maand extra een extra IP krijgen bij hun?
das afgeschaft ivm de te weinig ip adressenGenghis Khan schreef op 17 October 2003 @ 13:52:
Volgens mij mag dat gewoon bij @home hoor. Kon je vroeger ook niet voor een tientje per maand extra een extra IP krijgen bij hun?
if broken it is, fix it you should
het mag wel, en als het niet mocht doen die monteurs niet moeilijk hoor...
Door het (extreme) tekort aan IP-adressen hebben providers nu geen problemen meer met thuis netwerken.
ZOals gezegd biedt @Home zelfs netwerk-kits aan en geeft uitleg hoe een netwerk te configureren.
ZOals gezegd biedt @Home zelfs netwerk-kits aan en geeft uitleg hoe een netwerk te configureren.
Limbids
Is handig dat ik dit lees. Ik heb als sinds 2000 internet van @home en ik heb altijd begrepen dat het niet mocht om een thuisnetwerk te hebben. Ik heb het overigens wel
Klopt. Toen dat werd afgeschaft hebben ze volgens mij het hebben van thuisnetwerken toegestaan omdat ze zelf geen alternatief meer boden.Genghis Khan schreef op 17 oktober 2003 @ 13:52:
Mijn dank voor de snelle reacties.
Ik laat de boel dan mooi zo als het is.
BTW: http://www.home.nl/abonnee/extra/thuisnetwerk/ (na wat beter kijken)
Ik laat de boel dan mooi zo als het is.
BTW: http://www.home.nl/abonnee/extra/thuisnetwerk/ (na wat beter kijken)
128bits IPV6 
En dan hebbie een private range(prive adres space) ter grootte van het huidige internet*het huidige internet... maw de laatste 64 bits voor jezelf en de eerte 64 bits voor de providers/routers en andere meuk.
En dan hebbie een private range(prive adres space) ter grootte van het huidige internet*het huidige internet... maw de laatste 64 bits voor jezelf en de eerte 64 bits voor de providers/routers en andere meuk.
Powered bij meergranenbrood.
Dan moeten we over op IPv6Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:32:
Wat gebeurd er als de ip's op zijn?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dan gaan ze over op IPV6 (denk ik)Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:32:
Wat gebeurd er als de ip's op zijn?
(te laat)
[ Voor 6% gewijzigd door Hollie op 17-10-2003 14:41 ]
Verwijderd
IPv6 is toekomst muziek, eerst zal IP masquerading/Network address translation steeds meer toegepast worden vermoed ik
Pagina: 1