Verwijderd
Zoals Firemoth al zei, misschien is Z/W een mooiere optie.. vooral voor nr1 en de laatste
De stoel vind ik overigens erg origineel en verassend.
Wise enough to play the fool
Firemoth en dennis - Zwartwit mooier? Bij de eerste mischien, maar bij de rest lijkt me dat helemaal niks. Maar ik ben op het moment weer met een zw rolletje bezig, dus wie weet jullie die toffer vinden. (Duurt nog wel een week of wat denk ik.)
Teach - Die eerste is niet mijn eerste keus, maar die stoel vindt idd zo'n beetje iedereen die hem ziet mooi. Mijn eigen leraar ook
volgens mij doe je al de foto's (m.u.v de laatste) een beetje onrecht aan door ze z-w te maken. Heldere kleuren zijn juist karakteriserend voor dia's en dat doe je dan een beetje teniet.D3NN1S schreef op 17 October 2003 @ 12:37:
Tsjaa vind ze niet echt boeiend... lijkt ook wel of ze ietwat onscherp zijn
Zoals Firemoth al zei, misschien is Z/W een mooiere optie.. vooral voor nr1 en de laatste
Onscherp zijn ze niet...het zijn gewoon analoge plaatjes die ingescand zijn en die kunnen vaak niet tippen aan echte digitale foto's (alhoewel ik dat hier niet op vind gaan)
Mooie plaatjes (m.u.v van wederom de laatste...die vind ik niet bijzonder).
Kleurrijk en origineel.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
1

2

Oude gracht
3

4

5

De weilanden rond de Uithof
[ Voor 124% gewijzigd door Charly op 13-03-2004 14:09 ]

Komt door het scannen, ik durf er wel een kratje bier op te verwedden dat ze in het echie een heel stuk scherper zijn.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 16:01:
ik vind er maar weinig echt scherp
Bericht hierboven
Hij geeft zelf al aan dat hij de onscherpte van de hier gepostte foto's niet ziet, terwijl ik het duidelijk zie. Kennelijk liggen zijn criteria wat anders. Bovendien zijn sommige foto's wel scherp. Ervan uitgaande dat dezelfde scanner is gebruikt zou dat toch vreemd moeten zijn?Floris schreef op 13 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Komt door het scannen, ik durf er wel een kratje bier op te verwedden dat ze in het echie een heel stuk scherper zijn.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Default blanke hetero
Voor een kratje bier wedden of heb je ze allemaal al gelijk opgedronken, omdat je toch wel "gelijk" zou hebben gekregen?Floris schreef op 13 maart 2004 @ 18:17:
[...]
Komt door het scannen, ik durf er wel een kratje bier op te verwedden dat ze in het echie een heel stuk scherper zijn.
Ik wil die jongen niet aan z'n hoofd blijven zeuren of ie dingen voor me wil scannen, en zelf heb ik er op het moment even geen geld voor.
Maar ik kan iedereen verzekeren dat evt. onscherpte het gevolg is van het scannen en resizen. Ik heb een sharpen filter geprobeert, maar dat zag er erg onnatuurlijk uit omdat je dan ook je scherptediepte gevoel verliest.
Als iemand hier nog tips voor heeft hou ik me aanbevolen.
De schaapjes zijn wel iets bewogen, stomme beesten dachten dat ik eten had en bleven niet stil staan.
[ Voor 22% gewijzigd door Charly op 13-03-2004 21:27 ]
1

2

Utrecht in het kader van de 'oud en nieuw' Foto contest.
3

4

Gemaakt met mijn oude maar inmiddels eenigzins vertrouwde EOS650, 28-80 objectief (budget groothoek) En Ilford ... is dat xp4? 100 asa zwartwit film.
Zelf vind ik de eerste de beste (mooie lijnen, mooie lucht)
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
1

2

3

Enige blur en verneukt contast met dank aan de brakke scanners @ HvU.
Maar sharpen filter vind ik een onnatuurlijker beeld geven dan dit.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
de bovense is wat dat betreft beter
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dank, ik studeer aan de School voor Communicatiesystemen > http://adc.intranet.fcj.hvu.nl/ Maar dat heeft verder niks met fotografie te maken.Frogmen schreef op 14 mei 2004 @ 10:39:
Wat studeer je eigenlijk? Over het geheel genomen erg mooie platen je hebt er duidelijk gevoel voor en durft een ander perspectief te gebruiken daar hou ik wel van.
Greetz van een ex-SvC-er
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Alleen die serie waar het bij staat is ISO 1600, dat was inderdaad gewoon omdat ik eens wou experimenteren met die groffe korrel.tazzman schreef op 14 mei 2004 @ 12:28:
Leuke platen hoorWaarom heb je in UT eigenlijk een 1600 ISO film genomen? Voor het grain effect?
Greetz van een ex-SvC-er
Die van Berlijn zijn op Ilford FP4 (ISO 125)
[ Voor 8% gewijzigd door Charly op 14-05-2004 15:38 ]
1

Onze V bird was er klaar voor.
2

Bonzz.Netninja ook
3

Onderweg
4

Ze probeerde ons nog tegen te houden, maar we waren er al.
5

De metro, of U banh zoals ze het ding daar noemen.
6

Die zwarte rand werkt toch niet zo lekker als ik gedacht had, qua kadering.
En nog wat zart wit :
7

8

[ Voor 6% gewijzigd door Charly op 15-05-2004 17:57 ]

Met ietwat brakke JPG compressie zie ik nou

Wezen plaatjes maken bij een lokale bandjes wedstrijd.
Ouwe eos650, "nieuwe" sigma 28-70 1:2.8
Fujij Neopan 1600
Niet geflitst
Dust:

1

2

3
Kamikaze:

1

2

3

4

5
Reflected

1

2

3

4
Verwijderd
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
meer mensen met dit probleem?
(ik gebruik trouwens Mozilla Firefox)
[edit] wazig, na deze post zie ik ze opeens
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 14:39 ]
Ze zijn zo wel erg donker, behalver de persoon 'in de spot' die meer een soort spook verschijning is.
[ Voor 4% gewijzigd door Charly op 24-11-2004 21:45 ]