Toon posts:

[WinXP]Desktop settings -> tab bureaublad doet het niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een gek probleem mijn mijn pc-ke (Windows XP pro):

Alles werkt als een tierelier, op 1 ding na:"

Op het moment dat ik mijn bureablad wil aanpassen (ander plaatje bijvoorbeeld) en ik dus ga naar "eigenschappen voor beeldscherm" (rechtermuisknop op bureaublad en vervolgens eigenschappen) verdwijnt dit venster op het moment dat ik naar het tabblad "bureaublad" ga. Hij laat het heel even zien (1 sec) en verdwijnt vervolgens doodleuk. 8)7

Het gekke is waneer ik naar een ander tabblad ga in dit venster (Thema's, schermbeveiliging, vormgeveing of instellingen) dan gaat alles perfect; alleen Bureablad levert problemen op. Nu weet ik dat ik een andere achtergrond ook op andere manieren kan verwezenlijken, maar vind dit wel iets geks, en ben benieuwd of iemand dit al vaker tegen gekomen was, of hier misschien een oplossing voor heeft.

Is het 1 of ander dll-filetje wat corrupt is misschien?

ben benieuwd...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 20:51

momania

iPhone 30! Bam!

OS aan titel toegevoegd en iets duidelijker gemaakt.
Zie: Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
maak dan voortaan geen spelfouten als je iets veranderd aub->het is desktop

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 20:51

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:36:
maak dan voortaan geen spelfouten als je iets veranderd aub->het is desktop
Gebruik dan volgende keer Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) om het te melden aub ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Even een update:als ik de pictogramen op het bureablad vergrendel en vervolgens weer naar "eigenschappen voor beeldscherm" ga, verdwijnt dit scherm direkt. Dus dan niet alleen bij het tabblad "bureuablad" maar ook bij "schermbeveiliging" en de andere tabbladen.

Niemand een idee?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Heb je je systeem al op virussen gecontrolleerd? Heb je uberhaupt al in je eventviewer gekeken of je vreemde meldingen tegenkomt..

Verwijderd

Topicstarter
Yep, alles al gecheckt en dubbel gecheckt. Eventviewer idem dito; niets vreemds te zien. Zit achter firewall en nav 2003. Heb dan ook tot op heden nog nooit problemen gehad met virussen e.d. (afkloppen :-)). Ik weet dat het niet heel erg is en dat er meerdere wegen naar Rome gaan, maar zit me flink dwars...moet gewoon werken zoals het hoort toch.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

sinds wanneer werkt het niet meer (hint system restore point gebruiken)

Verwijderd

Topicstarter
System restore gebrobeerd, maar fout bleef, dus maar weer terug gezet. Ik heb het "probleem" nu een week of 4, en wordt niet erger , maar wel steeds irritanter....

Verwijderd

Ik wil net mijn achtergrond veranderen en zie, tot mijn verbasing, precies hetzelfde probleem.

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

Ik krijg trouwens de melding dat er een fout zit in rundll32.exe.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 17:09 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

whoei - Kan je proberen de exacte foutmelding (die kan je eventueel terug vinden in je eventlog: Start -> Run -> eventvwr) even op te geven?

Verwijderd

Bedoel je deze?

Vastgelopen toepassing: rundll32.exe, versie: 5.1.2600.0, vastgelopen module: mshtml.dll, versie: 6.0.2800.1106, vastgelopen op: 0x001a0347.

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Ik heb eenzelfde topic geopend en heb voor mezelf een werkbare 'workaround gevonden'

zie hier: [rml]Nowhereman in "[ WinXP SP1] Bureablad eigenschappen -> c..."[/rml]

Ik hoop dat de TS er wat aan heeft.

-Pwn the day-

Pagina: 1