Ik wil een netwerkkaart installeren, maar ik krijg die kast niet open. Ik heb op het forum al het een en ander gelezen, maar ik kom er nog niet goed uit. Het gaat dus om een iConnect (ca. 2 jaar oud). Ik heb aan de achterkant de schroefjes eruit gehaald, maar het lijkt net of ie aan de voorkant klemt. Ik heb het ding alle kanten op bewogen, getrokken, geduwd, niets lukt. Wie kan mij helpen? Please!!
Iirc moet je bij de iConnect de front bezel (de voorkant) eraf trekken (aan de onderkant kun je je vingers erin doen, dan naar voren trekken) en dan kun je het zijpaneel er naar voren uit trekken.
Oslik blyat! Oslik!
Klopt, de iconnect heeft een Monza chassis. bezel erafhalen en dan kun je hem heel makkelijk open maken.dion_b schreef op 17 oktober 2003 @ 11:45:
Iirc moet je bij de iConnect de front bezel (de voorkant) eraf trekken (aan de onderkant kun je je vingers erin doen, dan naar voren trekken) en dan kun je het zijpaneel er naar voren uit trekken.
als het goed is wel zitten volgens mij 2 lipsjes onder die je naar boven kan drukken (aan de voorkant van de kast.