Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[syntax highlighter]C#

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Topicstarter
Is het mischien een idee om voor C# gebruik te maken van dezelfde Syntax highlighter als bij java. De syntax is voor het grootste gedeelte hetzelfde. C# heeft wel een paar kleine uitbreidingen die niet in java zitten maar het grootste gedeelte komt het overeen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je kunt natuurlijk gewoon zelf handmatig de java highlighter aanzetten voor je C# syntax. Dat werkt probleemloos:

Java:
1
2
3
4
5
class HelloWorldApp {
    public static void main(String[] args) {
        System.out.println("Hello World!"); //Display the string.
    }
}

Java:
1
2
3
4
5
6
7
using System;
class MyClass 
{
 static void Main() {
  Console.WriteLine("Hello World!");
 }
}

Alleen zul je er dan ff duidelijk bij moeten vermelden dat het om C# gaat. Je kunt denk ik wel een kopie maken van die syntax highlighting, maar waarom zou je het dan niet in 1x goed doen als je toch bezig bent? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je kan ook een highlightermodule schrijven voor C#...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Topicstarter
Ja tuurlijk dat snap ik. Alleen waarom zou je telkens [code=java] gebruiken als er in got waarschijnlijk makkelijk ingesteld kan worden dat voor [code=c#] dezelfde highlighter gebruikt kan worden.
Of er kan natuurlijk ook een uitbreiding op die syntax defenitie gemaakt worden waardoor het compleet werkt maar dat is natuurlijk meer werk en door gewoon een kopie te maken heb je het al grotendeels opgelost. Het lijkt me dat het niet veel werk is om dat in te stellen.

Als ik de defenitie file van java krijg wil ik best even kijken om hem aan te passen voor C#

[ Voor 10% gewijzigd door Woy op 17-10-2003 11:54 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Er is een nieuwe highlighter module optioneel gemaakt, maar die zal vooralsnog niet ingezet worden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.