[Word 95] scrollwiel werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

• mearten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:48
Hallo Tweakers
ik heb hier een computer waar het scrollen niet van werkt onder Word 95 (ik weet het is een beetje achterhaald maar ja, dat gebruiken ze hier eenmaal)
scrollen onder Windows xp home wil wel dus hij werkt wel alleen het scrollen onder word werkt niet.
ik heb al geprobeerd met een andere merken muizen (Microsoft en Logitech). en dan ook de daarbij behorende software. maar dat werkt niet, blijf het niet doen. als ik een "standaard" muis installeer met scroll functie werkt het ook niet. en als ik dan opnieuw opstart vind hij weer de echte muis.

mvg,

Scuba-diver

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat scrolled niet :?

Word, je muis en scroll het wel in windows verkenner ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:10

Nakebod

Nope.

Ik denk dat Office 95 gewoon geen scroll functie van de muis ondersteund.
Volgens mij was dat er toen nog niet eens, dus je "scroll"balken zijn alleen te gebruiken als je erop klikt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel afgemaakt :)
Als ik het verkeerd heb begrepen kan je me natuurlijk via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport uitschelden een nieuwe topictitel geven, dan pas ik het weer aan :)

Zie verder hierboven - heel duidelijk was het niet maar idd. was dat voor zover ik weet nog applicatiegebonden in de Wd95 tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 17-10-2003 12:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mearten
Nakebod schreef op 17 October 2003 @ 11:35:
Ik denk dat Office 95 gewoon geen scroll functie van de muis ondersteund.
Volgens mij was dat er toen nog niet eens, dus je "scroll"balken zijn alleen te gebruiken als je erop klikt.
office 95 ondersteund het wel op andere computers werkt het wel maar waarom wel dat is onbekend,
BtM909 schreef op 17 October 2003 @ 11:34:
Wat scrolled niet :?

Word, je muis en scroll het wel in windows verkenner ?
Ja, in de verkener werkt het wel.
F_J_K schreef op 17 oktober 2003 @ 12:13:
Titel afgemaakt :)
Als ik het verkeerd heb begrepen kan je me natuurlijk via [afbeelding] topicreport uitschelden een nieuwe topictitel geven, dan pas ik het weer aan :)

Zie verder hierboven - heel duidelijk was het niet maar idd. was dat voor zover ik weet nog applicatiegebonden in de Wd95 tijd :)
bedankt,

Scuba-diver

• mearten
het is me gelukt op de computer het scroll wiel aan het werken te krijgen, door de computer helemaal op nieuw te installeren :? en ik installer een Microsoft muis en werken :*) en ook met andere muizen werk het scrollwieltje ook.
Maar bij een laptop werkte de jammer genoeg oplossing niet.
ik ben dus nog steeds op zoek naar een goede oplossing |:(

Scuba-diver

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[nevermind]
Je zou kunnen proberen de 3rd party driver van de fabrikant (Logitech -> Mouseware, Microsoft -> IntelliPoint) te installeren, dit probleem doet zich ook voor met Visual Basic 6 en de standaard drivers van windows. 9 van de 10 keer lost dat probleem zich op met deze drivers, er zit iets raars in de standaard muisdriver van windows....niks om je druk over te maken.
[/nevermind]

blaaaaaaat....weer eens niet goed gelezen...geen update van office mogelijk?

[ Voor 14% gewijzigd door MissingDog op 18-10-2003 12:52 ]

• mearten
Ik heb niet een update kunnen vinden, die dit probleem zou moeten oplossen. maar ik denk dat je de computer echt in een bepaalde volgorde moet installeren, en dan waarschijnlijk de muis voor word 95. toen was het bij die ene computer gelukt.

Scuba-diver

Pagina: 1