Asus P2B-F vervangen voor Abit BE6 II ???

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
zal ik wel of niet mijn P2B-F verwisselen voor een BE6 II ?
alles draait prima (450@600) maar de BE6 II oefent een grote aantrekkingkracht op mij uit. geef je mening eens met reden waarom wel/niet, ook graag van ervaringen of aanvaringen (de slechte ervaringen zijn het smeuigst >:) :P )
"if it ain't broke, tweak it" gaat bij mij wel op :7

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• MP3-Junky
  • Niet online
Als alles goed draait, waarom dan gaan veranderen ??

Verwijderd

Zou ik niet doen...

Ik weet niet wat je budget is, maar ik HAD (heb 't nog steeds) een P2B-F, Celeron 400 @ 450, V3400 TNT, 128MB 100Mhz SDRAM. Toen de V6600 uit kwam kocht ik deze (mjam mjam :) ) 5 dagen geleden kreeg ik dan mijn K7 500 @ 700, V6600 (GeForce), K7M Moederbord, 128MB 133Mhz SDRAM!!!

Totale investering in 2 maanden, 1700 piek. Ik vind dat je beter een ander systeem kunt kopen, i.p.v. een ander moederbord. Correct me if i'm wrong, maar die Abit BE6II is toch ook een BX chip set ? Als je echt een BX bord wilt kopen, dan raad ik je de nieuweste BX bord van AOPEN aan http://english.aopen.com/products/mb/ax6bcp2m.htm . Dit is de winnaar van alle BX borden.

• botoo
  • Laatst online: 23:51

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
het is niet omdat er iets niet goed is maar om wat te klooien te hebben, een ander systeem is geen optie, zoŽn kant en klaar ding hoef ik niet, dan ben je een hoop geld kwijt en niks uit te vogelen. ik ben gewoon nieuwsgierig naar de overklok capaciteiten van de Abit tegenover de (zeer goede) van Asus
šelke gek heeft recht op zŽn eigen gebrek...š

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Denk niet dat die p3 nog veel hoger komt, dus daar zou ik hem niet voor kopen.

Verwijderd

Lijkt me een beetje zonde van je geld. Hoger kom je toch niet.
Pagina: 1